sobota, 12. avgust 2017

Sindrom Sleparke

Pretekli teden so mi šle po glavi vse možne misli in občutja. Včasih se sprašujem če grejo drugi ljudje tudi skozi iste mentalne procese kot te nekaj obenem zvija in po drugi strani navdušuje. Ko nihaš iz občutja samozavesti do totalne negotovosti. Vsekakor bi bilo prijetno misliti da nisem edina na svetu, ki tako intenzivno razmišlja. Ko si v takem vozlu je pametno če imaš ob sebi nekoga s katerim lahko deliš misli in se pogovoriš. Nekoga ki je modrejši, bolj izkušenj, pameten kot hudič. Kdo je oseba na katero se lahko zaneseš? Kdo je tvoj sensei? Ce je dilema kompleksna je težko najti tudi sogovorca, ki bo na tvojem nivoju.

Mogoče je to ženska stvar, mogoče stvar mladosti. Da se lahko včasih tako navintaš, da začneš samega sebe spraševati – ali delam pravo stvar? Ali je to kar razmišljam totalno bizarno? Ali imam podlago da to naredim? Ali sem čisto prepolna same sebe? Ali sem dovolj izkušena, dovolj modra, dovolj pogumna, dovolj močna, dovolj dostojanstvena, dovolj vztrajna da tole speljem do konca? Ali s svojimi dejanji koga drugega spravljam v neprijeten položaj?

Ali sem pripravljena?

Ampak potem sem pomislila… ali delam ogromen preskok ali samo malo daljši korak. Ali je kdorkoli kadarkoli resnično pripravljen? Ali moraš res čakati da si 100% pripravljen? Kako sem sploh pristala tukaj? Tole sranje ima celo ime – reče se mu »sindrom sleparja«. Pripravi te  do tega da dvomiš vase, da imaš neracionalni strah pred tem da te drugi razkrinkajo kot goljufa. Ugibam da je ta sindrom lahko povsem logična razlaga zakaj nekateri ljudje nikoli ne sprejmejo izziva. Zakaj čakamo pretirano dolgo, da naredimo naslednji korak, da sledimo svojim sanjam, da stopimo iz svoje cone udobja. Dvomim da obstaja magični znak, ki se pojavi pred tvojim obrazom, da ti pove, da si dosegel brezhibnost v vseh pogledih in imaš dovoljenje višje sile ali nekaj podobnega da pogumno stopiš naprej.

Ah kje, včasih moraš samo zajeti globoko sapo in ponoviti:

ROJENA SEM PRIPRAVLJENA!

5 komentarjev:

Dejan pravi ...

Skozi to gre vsak eni rečejo temu kriza srednjih let, jaz da iščejo odgovore če so se prav odločili v preteklosti. Pač sprejmi stare odločitve.

Koliko se sploh vidita z možem? Da se nebosta odtujila in postala tujca...

kaalen pravi ...

Hmm, v tem kontekstu se ne gre o preteklosti pac pa o prihodnosti. Dobila sem ponudbo za novo sluzbo, odlicno placo in odlicno pozicijo, zanimivi klienti in projekti. Napredovanje v vseh pogledih. Tudi trenutna sluzba mi je cisto vsec, je challenging, vidim se kako lahko v njej zrastem. Edini problem je v tem da je kazalo da bom napredovala in so na koncu zavlacevali v nedogled in mi dali zgolj CPI adjustment. Logicno nisem bila ravno navdusena. Lahko bi dala odpoved in sla k drugi firmi, easy peasy. Najlazje storiti, ponudba je v roki in je vec kot odlicna. Ampak namesto tega sem se odlocila narediti nekaj tezjega. Odprto in iskreno govoriti s trenutnim delodajalcem, jim podati razloge zakaj naj mi odobrijo napredovanje in povisnaje place, ker sem se dovolj izkazala do sedaj in sem visoko cenjen clan ekipe in se izpogajati za enake ali boljse pogoje. Gotovo me nocejo izgubiti zato ker mi je nekdo drug dal boljšo ponudbo. Nima smisla da se pretvarjamo, da "se nisem tam", da si ne zasluzim, da rabim se nekaj mesecev da pridem do tja, ali polovicne obljube, povisanje place ja, ampak povisanje pozicije pa ne. Druga firma mi je pripravljena to ponuditi instantno. Zato vsi dvomi ki mi grejo po glavi, jih moram izbiti ven. Pripravljena sem :-)

Bom videla kako se bo razpletlo.

Z Rudijem sva pa tudi kar v dobrih odnosih.

Žiga pravi ...

Oh še mlajši imamo take pomisleke. Življenje pač.
Jaz se tolažim, da tudi če bom sprejel napačno odločitev, bo vse vredu ... ker sem se jaz tako odločil, ne nekdo drug, in ker sem se pripravljen truditi, da izpolnim cilj, zaradi katerega sem sprejel odločitev. :)
Pa mi kljub temu nekatere odločitve polnijo glavo z dvomi in vprašanji.

Dejan pravi ...

Glavno je da se z Rudijem razumeta. Ima še m3 ?

kaalen pravi ...

Ja, se ma M3... pac, ma rad BMW :P