torek, 02. maj 2017

Diving na Straddiju

Včasih sem rada tauhala in ko sem se živela v Sloveniji sem med poletjem komaj čakala da spizdim na morje in kakšnega odtauham. Potem sva se v Avstraliji enkrat sla na Great Barrier Reef na liveaboard in nekaj malega odtauhala tudi v Novi Kaledoniji. Potem pa iz nekega razloga nekaj let nisem več. Mogoče zato ker je bilo drugih stvari preveč. Anyway, januarja sva se spravila na "refresher" in sva sla na en tauh na bližnji otok North Stradbroke. Tja sem ze velikokrat sla na plažo brez tauhanja in se mi niti ni sanjalo da je taka odlična lokacija tudi za potapljanje. Rudi je to nekako zorganiziral in sva potegnila sto let staro zaprašeno in s pajčevinami pokrito opremo nekje iz garaže in sla na tauhanje. Ma mi je nekaj kliknilo v glavi in sem se spomnila kako rada sem včasih tauhala. Na prvem potopu sem bla štorasta kot kanta, ampak potem mi je nekako ves trening prišel nazaj in sem cist okey sfolgala. Odprla se je pandorina skrinjica in zdaj cele dneve sanjam sam o tem da bi sla spet tauhat. Od januarja naprej sem zdaj nastepala ze ene 25 potopov. Prejšnji vikend sva sla spet. Vmes sem si kupila se enega rabljenega goproja in se malo igram s snemanjem videov. Tale sicer ni nic posebnega ampak je nekako lušten. Na drugem potopu se mi ni ljubilo baterije v goproju zamenjati in sem ga pustila kar na čolnu pa sem se po tridesetih sekundah ze tolkla po glavi ker smo takoj ko smo se potopili videli dva luštna igriva eagle raya, jate rib, morske pse in lepe mehke korale.


Ni komentarjev: