ponedeljek, 02. maj 2016

Ukradli so mi avto!

Ma le dobrih 6 tednov nazaj sem kupila nov avto, ker sem koncno v zivljenju hotela imeti enega takega frisnega, z vso moderno varnostjo, tehnologijo in solidnim prostorom. Nakup svoje Nise sem skrbno nacrtovala in je trajalo vsaj en mesec preden sem se odlocila kateri model hocem kupiti in kako celoten nakup izpeljati. Ko so mi avto dostavili sem bila srecna kot en mali hrcek. Avto je lepo disal po novem, peljal se je tako da sem jaz predla zraven, zelo prakticen z veliko prostora, muzika je spilala direktno iz telefona, s Polono sva hodili na izlete. Vsakic ko sem pogledala Niso sem bila vsaj malo vesela, ker je avtomobilcek enostavno lustkan za pogledat.

Fast forward na sredo ta teden. Z Rudijem se pripeljeva domov iz sluzbe in kot obicajno odpreva garazna vrata z daljincem. Pa Rudi rece, ja kje je pa avto?! Ojojoj, pred ocmi se mi je kar stemnilo. Od spredaj hisa zgleda normalno, kot da se ni nic zgodilo. Grem notri, v glavni prostor in itak - en proklet kurac je vlomil skozi zadnja vrata. Macke so prilezle iz svojih skrivalisc in prestraseno gledale. Se malo pogledam po hisi in k sreci vsaj ni videti kot totalen kaos, malo prebrskano. Pred vrati od spalnice pa najvecji sok. Vlomilec/vlomilci so iz kuhinje vzeli najvecji noz in ga ocitno uporabili medtem ko so brskali po hisi. Na koncu pa so ga pustili na omarici pred spalnico. V glavi se mi je kar stemnilo in pomislila sem na scenarije, ki so se hujsi kot da da prides domov in najdes hiso vlomljeno. Vcasih delam od doma - kaj ce bi bila doma medtem ko je vlomilec vlomil v hiso - bi se mi pritihotapil za hrbet in mi grozil z mesarskim nozem? Kaj ce bi nehudega sluteca spala v spalnici medtem ko se 2 metra stran nekdo tihotapi naokoli z nozem. Ce so odloceni da te oropajo jih tudi dejstvo da si doma ne ustavi - taksni psihopati so pripravljeni narediti marsikaj. Zaobjela me je taka panika da nisem mogla ne dihati ne razmisljati in sem postala cisto histericna. Telefonske stevilke od policije najprej sploh nisem mogla vtipkati v telefon, ko mi je koncno uspelo se mi je zdelo kot da je trajalo celo vecnost preden sem jim uspela povedati kaj se je zgodilo, kje sem doma in jih prosila naj posljejo patruljo.

Na zacetku je bilo ocitno da so ukradli avto in sicer so enostavno prebrskali hiso, nasli kljuce in se odpeljali. Kasneje sem opazila da so ukradli se nekaj malega denarja in dokumente od avta, drugih vrednih stvari pa k sreci ne. Ne vem kako naj to interpretiram - kot da so vlomili specificno samo za to da ukradejo avto. Ceprav si ne predstavljam kako so si predstavljali da se bodo s tem okoristili. V Avstraliji je namrec zelo tezko prodati avto ce nisi lastnik, ampak dopuscam moznost da imajo kriminalci druge metode za katere ne vem. Policisti so tudi povedali da vcasih ukradejo avto enostavno za to da se z njem vozijo okoli ali pa da ga uporabijo za druga kriminalna dejanja.

O drugih detajlih ne bom govorila ker mislim da je bolje da policija opravi svojo preiskavo in upam da te lopove vse polovijo in zaprejo. Prasci ti povzrocijo tak stres da mislis da se ti bo zmesalo. Naslednji dan sem se malo pomirila, ko sem slisala nekaj pozitivnih novic od policistov. Sem upala da je to to in da sem mentalno prestala situacijo pa sem danes dojela, da se ti tak dogodek kar nepricakovano priplazi v zavest kot nek flashback in si spet na robu panicnega napada zaradi negotovosti. Ponoci ne spis dobro, po glavi ti grejo scenariji - realni ali nerealni, kaj ce bi se zgodilo to ali ono, kaj ce pridejo nazaj, kaj ce se se kaksen kurac odloci da vlomi, bodo nasli avto neposkodovan, predstavljas kaksni so njihovi obrazi, kako fuknjeni so v glavo, sprasujes se ce so te opazovali ze dneve pred vlomom in podobna jajca. Res ne privoscim nikomur.

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Ufff, šit!
Kako je vlomilec vedel, da imaš nov avto?
Avte se krade tudi zaradi rezervnih delov, sploh nove.
Torej bo tvoj naslednji projekt alarmni sistem z nadzornimi kamerami, dostopnimi s telefona?
Želim ti srečen razplet!
LP Roba

Dejan pravi ...

Sama malo poglej po vaših online prodajalnah rabljenih delov če se bodo kje našli deli za tvoj model v isti barvi.
Drugače pa dobro da te ni bilo doma, sam bi še enkrat dobro pregledal hišo.

Dejan pravi ...

Že kaj novega ?

Sašo pravi ...

Nas še vedno firbec matra! :)