nedelja, 17. januar 2016

App za učenje slovenščine #1

Ze nekaj mesecev nazaj sem raziskovala kakšne rešitve obstajajo na področju učenja jezikov. Našla sem Duolingo - super stvarca. Sem hitro dodala dva tečaja - nemščino in italijanščino. Nemščine sem se učila ze v srednji soli in mi je bilo zelo zanimivo osvežiti znanje. Koncu koncev sem ugotovila da niti nisem tako strašno "zarustana" kar se tiče gramatičnih pravil, mi je pa pošteno manjkalo besednjaka. Italijanščine pa se nisem nikoli prej učila in mi je bilo prav tako zanimivo ugotoviti da je precej enostaven in zanimiv jezik.

Potem sem pisala na Duolingo da bi se dodalo tečaj za slovenščino, ampak iz tega ni bilo nic. Ne bu ne mu. Pred menoj so poskušali ze drugi pa tudi niso imeli uspeha. Na splošno sem raziskavo delala zato da bi ugotovila kaj je v smislu učenja jezika ponujeno za slovenščino in ugotovila da nekaj sicer je, ampak je zastarelo, nerodno za uporabljati, ne dela na mobilnih napravah, je vsebinsko omejeno, nepovezano itd.

Pa sem rekla hej, kaj pa ce bi jaz probala malo za foro malo zares implementirat eno preprosto mobilno aplikacijo. Malo sem se igrala z razvojem na Androidu in relativno hitro skapirala da niti ni tako težko. Potem sem ugotovila da je večji problem v tem da pol ljudi uporablja android, pol pa iOS naprave in da ti dve platformi nista nikakor kompatibilni ali portabilni in da bi moral 2x več truda vložiti da bi sprogramiral za obe. Sicer sem se nekaj igrala z platformo Xamarin, ki naj bi omogočala enostavneje razvijanje za obe platformi. Ampak sem na koncu ugotovila nekaj stvari:
  • da je free verzija Xamarina zelo omejena in se mi po dveh dneh projekt zaradi prevelike velikosti (??) sploh ni več hotel skompajlat
  • da je najcenejša paid verzija nekje $1000 na leto... too much za neko hobi zajebancijo
  • da je programiranja sicer manj ampak ravno 100% portabilnosti se vedno ni
  • da so skompajlani projektki neverjetno veliki in preveliki za distribucijo preko app stora
  • da je bilo veliko problemov z kompatibilnostjo med samimi verzijami androida... precej buggy vse skupaj
Pa sem rekla klinc to gleda, preveč komplikacij ko pa vendarle lahko vse skupaj implementiram kot mobilno online aplikacijo in dosežem bistveno boljši rezultat z 5x manj truda.

Več o tem pa v naslednji objavi.

Ni komentarjev: