sobota, 21. november 2015

Need for speed

Ta teden so imeli dirke trikrat... jep, trikrat kot neka magicna stevilka. V zacetku tedna, mislim da ponedeljek, sem se malo utrujeno v poznih urah peljala iz sluzbe. Pa sem sla malo lutat v Aldija, nakupit fasungo. Ob 9h se zaprejo in kot polz sem se premaknila do avta, zlozila stvari notri, in se nameravala odpeljati do bencinske crpalke se po baterije. Pa se peljem po nasi zaspani ulici, ko za menoj zarohni, da sem se v trenutku stresla od soka. Na mali ulici me divje prehiti nek sportni avto, nissan silvia ali nekaj takega. Ma resda sem se peljala kot nedeljski voznik, ker ob taki pozni uri ni bilo prakticno nikogar na cesti, tistih 500m do doma pa tudi nima nobenega smisla divjati. Za sportnim avtomobilom me divje in agresivno prehiti se nek 4WD, ki je bil vsaj 2x vecji od mojega avtomobila. Od presenecenja sem skorajda zajahala plocnik. Norca sta se pred menjo zakadila skozi krozisce, sportnik je hitro sfural se en donut in odpizdila sta dalje. Pod drevesi ju je cakal se tretji zjahan avto in cirkus so uganjali se do naslednjega krizisca. Peljala sem se za njimi proti bencinski crpalki. Pred menoj so zopet agresivno naredili obrat, kurili gume in se zakadili za bencinsko crpalko pod avtopralnico. Kaksno minuto kasneje sem se tudi jaz pripeljala tja po tiste baterije in vse skupaj se mi je zdelo cudno, kot da so se skrivali pod avtopralnico. Ko sem kupovala baterije je zopet zarohnelo in so oddivjali in potem se je tisto rohnenje turbotov slisalo se nadaljnih 10 minut po bliznih ulicah. Na poti do doma sem se jim ognila, a niso mogli biti dlje kot kaksnih 300m v stranskih ulicah. Videla jih sicer nisem, a glede na hrup se sprasujes iz katere stranske ulice se bodo zakadili kot snete sekire.

V cetrtek zvecer isto. Zaspano na kavcu cohljam macka ko me predrami silno rohnjenje. In si mislim, spet ista podivjana mladina, ki mora sprostiti malo adrenalina. Le da je trajalo in trajalo. Rohnenje, kurblanje motorjev, cviljenje gum, cisto blizu, malo dlje, tisina... in cez nekaj minut zopet. Ma kot da bi delali kroge. Znova in znova. Obcasno kurblanje motorja na nasem koncu ni nic nenavadnega, niti me ne moti. K ves kako je, ce mas fajni avto moras tistim konjem vcasih pustit da malo zarezgetajo. Sam kar je pa prevec je pa prevec. Macki so gledali cisto cukasto, jaz sem cakala kdaj se mi bo supra parkirala v dnevni in sosedovemu psu se je cisto trgalo da je lajal v tri krasne. Ker ni kazalo da bo mir in ker sem bila tecne volje sem potem po skoraj eni uri tega huliganstva klicala na vroco linijo za huligane in se sama sebi zdela butasta, da klicem kepe kot neka stara tercijanka ki se pizdi nad nekulturnim obnasanjem mladine s presezkom testosterona. Pa sem jim morala najprej malodane povedati ali nosim tangice ali klasicne spodnje gate in kaksne barve, predno so sploh vprasali kaj se dogaja. Pa se jim rekla da dirkajo noro po ulicah. In so me vprasali kaksne so registerske stevilke. Ja haha, sem jim gladko pribila da ven pa prav gotovo ne bom sla spegat, da me ne zgazijo v palacinko. No pa glej ga zlomka zgleda nisem bila edina ker se je kakih 10 minut kasneje jasno in glasno nad hiso slisal helikopter, verjetno polair, ki ga policija uporablja za lovljenje "nepridipravov". Vrum vrum se je malo umiril, pa spet podivjal, helikopter rohnel in nekaj minut zatem se blip blip policijskih siren. Pol je bil mir.

3 komentarji:

Vinc pravi ...

http://cdn2.hubspot.net/hub/150/file-13148549-jpg/images/hero-woman-2.jpg

:)

Anonimni pravi ...

In, a nosis tangice al navadne gate? :D

Anonimni pravi ...

haha d best, res imas smisel za pisanje. smesno in slikovito, sleng se posebej primomore k temu ;)