petek, 20. november 2015

Moski in zenske

Kakšnih 9 tednov nazaj sem v zivljenju dozivela neko razodetje ce se lahko tako izrazim v filozofskem smislu. Mene so starsi vzgojili na tak neklasificiran nacin... enostavno ni bilo razlike med moskimi in zenskami, si kar si in v zivljenju lahko postanes kar hoces. In hvalabogu da so mene in moje sestre tako vzgojili ker se mi zdi se ene 1000x slabse ce bi nas ze od malih nog usmerjali v neke vloge, ki so dolocene vnaprej. Hvala mati, da si me tretirala kot razbojniško hci, in hvala oce da si me tretiral kot otroka, ki bi lahko bil ali hci ali sin. In tako sem zivela... v soli so bili fantje in dekleta a vsi smo bili bolj ali manj isti. Na faksu isto, eni so imeli pimpeke drugi lulike a v globalnem smislu isti kurac ali ista piška. Takisto na zacetku kariere, verjetno zahvaljujoc vsem mojim mentorjem (hvala vam!), je bilo sporocilo jasno in glasno - ne glede na to kaj imas med nogami si lahko realnost ustvarjas kakor zelis. A vendarle, mi je malo kot presenecenje prislo to razodetje da za zenske in moske v zivljenju tam nekje po 30. letu obstajajo drugacna pravila igre. Moski po 30. so lahko ambivalentni. Ali je vklopljen ali izklopljen, se mi zdi da za moskega nima bistvenega pomena. In ko se moski znajde pri 50. letih v bilokateri poziciji samo skomigne z rameni in gre dalje. Nisi manager, who cares. Nisi bogatas, who cares. Nimas zene, who cares... ziher si v zivljenju vsaj eno dobro nabrisal. Nimas ali imas froce, who cares. Ce jih imas, yay for you, ce jih nimas en dober tresk po ramenih in malo mezikanja z rameni, ziher je blo en kup necesa drugega nekje v zgodbi. Moski lahko izstopi iz vlaka zivljenja in gre na "iskanje samega sebe" in ko xyz let kasneje vstopi nazaj ali pa tudi ne bo nekje nekdo obstajal ki mu bo cestital da je partijo "zivljenja" dobro odigral. Zenske... nimamo tega privilegija. Zenska ne izbere kariere, otroka ali akademskih uspehov... je zafurala. Ce izbere eno pa ne drugega nekje obstaja nekdo ki skromno komentira da bi bilo bolje ce bi xyz let nazaj izbrala nekaj drugega. Ce zenska izbere kariero, je skoda da ni izbrala druzine. Ce izbere druzino je skoda da ni izbrala kariere. Ce izbere akademijo, je skoda da ni izbrala kariere. Ce se ji moz odlutal je skoda da ni znala bolje kuhati, delati, pucati, froce vzgajati. Ce izbere druzino in akademijo je skoda da ni izbrala moza in kariere.

Plavamo v juhi ljudi ki so kot majhni magnetki. Sile se privlacijo in odbijajo, formirajo se parcki in grucice. Vcasih odplavas stran, vcasih drugi odplavajo stran. Ni lustno biti osamljen ali v neki ohlapni formaciji. Tezis nazaj k svojemu plemenu.

Ni komentarjev: