petek, 23. oktober 2015

Nov job

Dva tedna nazaj sem zacela s delom pri novi firmi. Glede na to da sem v zadnjih 12 mesecih delala le priložnostno in da sem temu primerno zasluzila le neke "ficenke", je nov job prav prijetna sprememba. K je prsla prva placa me je fuknal na rit in sem sla takoj kupit nove cevlje, kaj pa drugega.

Sedaj imam se dobre 4 tedne do konca semestra, se dve seminarski nalogi za spisat naslednji teden. Drugace se mi zdi da je imeti redno sluzbo prav MANJ STRESNO kot pa je ne imeti in se dokazovati na drugih podrocjih, recimo akademsko. Gres v sluzbo, gnar je na racunu, tud ce ti doma nic ne stima mas z malo srece vsaj par normalnih sodelavcev da se pocutis kot clovek, da delas na nekem projektu kjer dobivas obcutek da nekaj dosegas itd.

Danes sem se pogovarjala z sodelavcem, ki mi je povedal kako so me pravzaprav kontaktirali in me zaposlili. Menda se je dogovarjal za biznis z drzavnim uradom kjer sem nekaj casa nazaj delala kot samostojni konzultant. Tam so menda neprestano omenjali moje ime in me hvalili na vse pretege v zvezi s tistim projektom ki smo ga takrat delali... nekje davnega leta 2011-2012. Pa si je zapisal moje ime in kadrovskemu oddelku naročil da naj me izsledijo in me poskusijo zaposliti. In so me (izsledili) and the rest is history.

Obcutek po 2 tednih je pozitiven. Sicer downside da ne bom vec samostojna podjetnica ampak ce postavim situacijo v perspektivo sem na stopnji v karieri, kjer mi pravzaprav koristi da delam v okviru vecje firme, kjer imam vecji potencial za rast kot pa ce sem neka mala riba, kjer moram vse narediti sama. Sedanjost izgleda super in prihodnost bo prinesla se marsikaj.

Sicer mi to malo hodi navkriz s plani ki sem jih imela da bi spekla se doktorat, a kaj hocemo... tisti plani so bili tak in tak fluidni in v veliki meri odvisni od volje dragega moza da me podpira financno, mi napravi otroka in zraven zavija z ocmi ob mojem neproduktivnem pacanju doktorata. Pff, verjetno dileme premnogih zensk s katerimi sem hodila v istih cevljih pa sem jih sedaj zamenjala za stikle in kiklo. A bi froca al bi doktorat al bi kariero... chose one, maybe two, and choose wisely. Dedec je minljiv (al je al ga ni al je pa nekje v luftu), kariera laufa tako hitro kot si nastimas prestavo, edino froc je temelj v zivljenju, ki je bolj fiksen od ostalih dveh aspektov.

2 komentarja:

Žiga pravi ...

Zanimiv, dober pogled na življenje v zadnjem odstavku.

Drugače pa, saj veš, veze in dobro opravljeno delo te spravita na dober položaj. Srečno na novem delovnem mestu.

Mojca Mkb pravi ...

...no, otrok je realno le za cca 18-20 let, mož, če je srečna kombinacija for ever. Za otroke ne normalno in prav, da se odlimajo in poiščejo svoje okolje in jim samo še finančno pomagamo, da realizirajo izobrazbo. Mož v idealnih okoliščinah pa naj bi ostal osebni sopotnik na skupni življenski poti (sliši se zelo pocukrano -lol), pomoč in družba za nadaljna leta. Moja sinova sta študenta in že spoznavam to resnico :)))