nedelja, 30. avgust 2015

Ultravijolična dama s študentskimi tegobami

On dan sem sla na faks na ogled izpitov. Ma je ze moralo biti tako, da sem čutila, da se mi obeta nekaj dobrega. Preden sem odšla od doma sem se pogledala v ogledalo in glej ga zlomka - spet sem bila našemljena v neko borovnico.


Ogledala sem si dva izpita. Pri prvem sem našla eno piko ki je niso steli in eno vprašanje ki sploh ni bilo ocenjeno. Gospodična, ki mi je dala izpit v pogled, je rekla da bo preverila pri predavatelju. Cez nekaj dni so mi sporočili da dobim +6 pik in gre s tem moja ocena iz 6 na 7 - ali iz distinction na high distinction, kar je najvišja ocena. Trenutno urejajo birokracijo, da sprocesirajo popravek. S tem bo moje povprečje 6.5 jupiiiii!

Pri ogledu drugega izpita pri gospodu Raztresenemu pa se mi je zelo da sem bila tudi ocenjena vsaj nekoliko strogo. Tezko je bilo objektivno oceniti moj peformans, glede na to da gospod Raztreseni ni imel vzorčnega izpita z rešitvami. Delne rešitve za 3 vprašanja je imel nakracane na veliki rumeni kuverti, za nekatere mi je dal (pomanjkljiv verbalni feedback), za ostale pa nic. Pri približno polovici vprašanj sem imela občutek da sem podala dobre odgovore, a sem dobila le delne točke. Potem sem se pri prvi gospodični pozanimala kakšna je običajna praksa glede vzorčnih rešitev k izpitu in mi je povedala da je to odvisno od tipa vprašanj, kar je povsem razumno. Glede na to da sem tudi sama predavala na isti fakulteti, sem imela občutek da je prisotnost vzorčnih rešitev izpita precej standardna praksa. Vsaj ko sem jaz predavala, sem vedno pazila, da sem se striktno drzala dobrih praks. Ena izmed teh praks je vključevala tudi transparetne dokumente, ki so obrazložili kako se delo študentov oceni. To je vključevalo točkovnik in vzorčne rešitve. V tem primeru pa ne eno, ne drugo ni bilo prisotno.  Tu se razmišljam ali bi vložila prošnjo za ponovno ocenitev.

Ni komentarjev: