ponedeljek, 17. avgust 2015

Da se malo pohvalim

Na nasi univerzi studentje na koncu vsakega semestra ocenijo kvaliteto predmeta in ucnega osebja. Za tutorje (ali assistente po slovensko), tem ocenam recemo TEVALsi. Moje TEVALse sem sicer dobila po emailu ze nekaj casa nazaj, a jih do sedaj se nisem natancno pogledala. No, danes sem rabila malo motivacije tako da sem odprla PDF priponke in z vami delim primere ocen, ki sem jih dobila od studentov. Tele so za tisti predmet, kjer se studentje ucijo analize poslovnih zahtev in nacrtovanja informacijskih sistemov.
Mi je kar malo repek zrastel :-)




4 komentarji:

Ladka pravi ...

Greben, ne repek :)
Sicer pa - čestitam!

Žiga pravi ...

Za rešitve tudi jaz navijam :)
Drugače pa SUPER.

Me pa malo zanima, kaj obsega ta predmet. Se mi zdi podoben enemu našemu na FRI, vsaj po imenu sodeč.

PS: Tvoje delo? Masterpiece, še ena pohvala.
http://prntscr.com/85uav8
http://prntscr.com/85ubj9
Ker je še vedno aktualno (a.k.a. do črke enako).
Zdaj ne vem, mogoče se profesor ravna po teh zapiskih ... so pa najstarejši v zbirki zapiskov za ta predmet (od študentov za študente, profesorjevi so pa samo na tabli).
No ja, se je tole spremenilo v kratek rant o naših profesorjih.

kaalen pravi ...

A se hecas al kaj - ti zapiski so se vedno aktualni? Meni se zdi kot da je bilo to ze 100 let nazaj v resnici pa 2006 ni tako dalec nazaj

Žiga pravi ...

Ja, še kar so. Je 9 let nazaj, to pa je že kar lepa doba. Takrat si še nisem mislil, da bom računalništvo študiral.