četrtek, 21. maj 2015

Videoposnetki za studente

Malo kot zaminivost objavljam 25 minutni video ki sem ga posnela za studente pri nasem predmetu. Okoli 30 minut snemanja in nato 30 minut urejanja v programu Camtasia. Vsebina ni ravno obsezna, ker je namenjena kot komplementarni material za tutorial, mi je pa zanimivo poslusati svoj glas (120% hitrost). Se mi zdi kar kjut. Verjetno bom v prihodnjosti posnela se kaksen video, se mi zdi vredno truda.


4 komentarji:

Vinc pravi ...

is it just me or....there's no video?

Žiga pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Žiga pravi ...

Vinc, je video :)
Sam tale angleški naglas mi je pa tko zanimiv. Edin višina glasu je podobna Talking Tomu ali čemu podobnemu :D
Drugače mi je pa princip super.

Anonimni pravi ...

EA - nostalgija. 10 let nazaj je bila RUP zelo popularna. Pravi silver bullet:) Mislil sem, da tega nikjer več ne uporabljajo.