ponedeljek, 23. marec 2015

Moderni student

Semester se je zacel 4 tedne nazaj ce se slucajno kdo sprasuje zakaj sem izginila iz oblicja zemlje. Lastni studij plus assistiranje pri dveh predmetih plus research assistant job me je po pravici posteno pognal v ritem na povsem novem nivoju. Ubistvu sem se malo zasrala ker poleg studija sedaj delam se toliko ur, da je prakticno full-time job plus full-time studij in bo nekaj trpelo - spanec ali pa socialno zivljenje.

A vcasih se splaca stisnit zobe. Komaj malo pred zacetkom semestra sem se uspela vse dogoviti z akademsko svetovalko, tako da imam sedaj v programu dva predmeta, ki izpolnita research komponento v slucaju da bi hotela nadaljevati z PhD studijem (predpogoji).

Danes hocem deliti mojo fascinacijo nad tem kako nam tehnologija lahko pomaga v tej moderni dobi v kateri zivimo. Pri enem predmetu imam v lasti ucbenik ki je malo starejsa verzija in se mi vprasanja za domaco nalogo niso nikakor poklapala. Dobila sem idejo da bi sla v knjiznico pogledat v pravo verzijo knjige. Na spletni strani knjiznice sem poiskala knjigo po naslovu in glej ga zlomka poleg je bila QR koda, ki sem jo skenirala kar s telefonom, ki mi je potem takoj povedal kje tocno se nahaja kopija knjige ki je na voljo za 2-urno hitro izposojo. Do lokacije knjige me je malodane vodil GPS (pretiravam). Ker je knjiga na voljo samo za 2 urno izposojo, ura pa je bila ze pozna in sem hotela domov, sem se odlocila da bom vprasanja za domaco nalogo kar fotografirala s telefonom. Parkrat sem "skljocnila" in to je bilo to. Glej ga zlomka telefon je po neki inteligenci sam od sebe ugotovil iz katere knjige so bila fotke posameznih vprasanj (??? cudo tehnologije), fotke sem nato na laptopu, kamor so se mimogrede sinhronizirale avtomatsko, nalozila v OneNote program za zapiske in program je iz fotk prepoznal tekst. Tako da recimo lahko poisces kljucne besede ki jih prepozna v fotografiji in te pelje na pravo stran.

Pff, precej kul ane... vprasanja so bila torej v mojih zapiskih v cca 5min in vse kar sem morala potem narediti je... odgovoriti na vprasanja. Skoda da se tudi znanje tudi avtomatsko ne sinhronizira v mojo glavo.

1 komentar:

Dejan pravi ...

Bere se kot james bond film.