četrtek, 12. februar 2015

Pocasi bo treba ratat spet resen

Malo mimogrede malo za hec malo zares sem lansko leto po zakljucku moje prve predavateljske pogodbe napisala report s priporocili, kjer bi se dalo predmete in materiale za njih izboljsati. Nisem si mislila, da bo to dejansko kdo prebral, se manj da se bo iz tega kaj izcimilo. No pa glej ga zlomka, za naslednji semester mi je bila zopet ponujena pozicija asistenta. Tokrat ne predavatelja, ker sta se obe predavateljici, ki sem ju lansko leto nadomescala, sedaj vrnili in pogodbenih trenutno ne potrebujejo. Ampak kompromis je vseeno dober in ponovno ponudbo za delo s strani univerze bom interpretirala kot "bili smo zadovoljni s tabo, se bi radi da sodelujes z nami".

Zdaj pa tisti priporocilni report - kot kaze ga je vendarle nekdo prebral, se celo tako zmigal da je izpolnil obrazce in zaprosil za financiranje za razvoj oz. izboljsanje materialov. Financna prosnja je bila odobrena, tako da imamo sedaj na voljo lep kupcek denarja iz financnega sklada za te namene in relativno proste roke da v sodelovanju z novo predavateljico implementiram priporocene izboljsave. Nice!

Od ostalih dobrih novic je ta, da so mi odobrili prosnjo da studiram dva dodatna predmeta, ki mi bosta dovolila zakljuciti magisterij z raziskovalnim projektom, ce se bom tako odlocila in da bom na koncu diplomirala po "honour" sistemu. Glede na moje rezultate do sedaj in kriterije za razlicne obike odlikovanj, kaze da bom z nekaj truda diplomirala z 1st class honours. Ta honour sistem mi ni najbolj poznan, zato ne vem cemu je to ekvivalentno po Evropskem izobrazevalnem sistemu, smatram pa da je to dodatna pikica na i, ki pokaze da si diplomiral kot eden izmet top studentov v svojem kohortu. Skratka nekaj na kar bom lahko ponosna.

4 komentarji:

Dejan pravi ...

Naslov čist zavaja, sem pričakoval novice o naraščaju.

Anonimni pravi ...

Jaz sem pa pomislil na neresne emigrante iz Slovenije.

Drgač pa - čestitke!
Si kar ena zmagica.

LP Roba

Dejan pravi ...

Ko že omenjate emigrante, se kaj družiš z izseljenci iz Slovenije?

kaalen pravi ...

Lih veliko se ne druzim. Imam ene fajn "sosede", ki po cudnih nakljucjih vedno zivijo nekje v relativni blizini tako da se obcasno vidimo. Drugace mogoce 1-2x letno kaksen BBQ.