sobota, 28. februar 2015

Lin in njen water tank

V četrtek zvečer sem zopet malo plela po vrtu. Iz daljave slišim "heeey, heeey" in sem se naredila kot da ne slišim. Pa je prišla do mene in mi začela pomagati pri plevelu. "Kako se ti zdi water tank", me vpraša. Pa sem vstala in pogledala proti njeni glomazni ogabni cisterni in ji gladko rekla da ne zgleda dobro in da jo mora kamuflirati. Ne vem, ali je pričakovala da bom skakala od navdušenja in ji povedala kako imenitno izgleda, ker je bila vidno malo razočarana. Potem je začela spraševati kako bi se nama zdelo če bi postavila ograjo. Rekla sem ji da mi je vseeno kaj naredi, vazno da na nekakšen način kamuflira to grdobo da je ne vidim več, ali pa jo odstrani.

Potem sem ji rekla se da mora urediti odtok presežne vode pa se je naredila kar malo neumno, kot da ne razume kaj ji hočem povedati. Tako da sem ji pokazala da nima speljanega nobenega odtoka v jašek, kar pomeni da bo ob vsakem dežju tank prepoln vode in bo le ta odtekala na najino parcelo. V manjši meri to sicer ni problem, a ob močnem deževju to pomeni pretirane količine vode, ki povzročijo erozijo zemlje in gnitje trave.

Predlagala sem ji da sledi svoji intuiciji da je nekaj treba narediti s trenutno situacijo in naj ali postavi ograjo ali pa posadi plezajoče rastline ki bodo tank kamuflirale. Pa je rekla da bi rada postavila ograjo in da bo tudi nama koristila, ker bova imela več "privatnosti". To je njen kurcev namig da bi rada da ji plačava za polovico stroškov gradnje ograje. Sem se kar malo zahahljala in ji gladko dala vedeti da je nastala situacija njen problem in da ji niti pod razno ne bom plačala ograje.

Prej/Before

Potem/After

1 komentar:

Žiga pravi ...

No ja, lepša je pa že, kot "običajne" bele kocke na paleti, ki jih imamo povečini v Sloveniji.