sreda, 25. februar 2015

Every day I'm shovelin

Gaaah, mater boga, kdo bi si mislil da je vrtnarjenje tako zafukan posel. Ingverji so se mi razrastli do te mere da so vsaj 2x preveliki in jih je treba razredciti. Z Sasho sva se zmenili da narediva malo botanicne izmenjave, ker te ingverje lahko z "malo" truda izkopljem ven s koreninami. Ce jih ze kopljem se lahko malo extra potrudim da zraven skopljem se korenine ane.


Torej projekt LOPATANJE! Ojej, kaksno zarukano hrbtolomno delo. Vizija je da vsakega presekam na polovico po sredini, razdelim na dva kosa in skopljem ven z korenino. Probala sem z tremi lopatami, motiko, zago, elektricno vbodno zago, kladivom, manjso zago, lopatko, vrtnimi skarjami, jezo, obupom... ne pomaga. Sla sem v Bunningsa pogledat ce imajo kaksno orodje ki bi bilo kos tej nalogi pa mi niso znali svetovati tako da sem odsla praznih rok. Korenine ze malodane stojijo v luftu ker sem vso zemljo okoli skopala ven, ampak preklat po sredini na polovico pa ne gre. Stebla so na sredini tako skupaj zbita da z zago komajda prides zraven. Se prej jaz razkoljem na pol kot ta kurceva roza. Tri ure dela pa se ni koncano!

Jutri si sposodim pnevmaticno kladivo (jackhammer) ali kakorkoli se tej zadevi rece po slovensko in razturam tega hudica na polovico kot da je kos betona. Ce se to ne deluje imam se en backup plan za v soboto.

-----

Drugace dnevna kronika:
  • Komarji... vsepovsod v tisocih! Po soncnem zahodu bolje da se ne hodi ven ker tudi 80% DEET ne zaleze. Totalna invazija krvosesov. In kot da nadleznost pikanja ni dovolj, so v zadnjih dneh v novicah objavili da imamo v JV Queenslandu malodane epidemijo Ross River Fever, ki je usrana, tecna in nadvse neprijetna bolezen, ki jo prenasajo komarji.

  • Lin in njena nagravzna cisterna za vodo. To da namerava postaviti cisterno za vodo mi je povedala ob zadnjem incidentu, ko mi je nepovabljeno odžagala vrh yucce. Ampak da bo postavila najbolj nagravzno obliko cisterne, ki kazi izgled okolice... to je pozabila omeniti. Moram narediti fotko te v oko bodeče strukture, ki je po vsej verjetnosti postavljena brez dovoljenja mestne občine. Ko se malo pomirim, bova z Lin imeli en lusten pogovor o sanaciji nastale situacije - kamuflaza v vizuelno sprejemljivo strukturo ali odstranitev in instalacija na manj ofenzivno mesto. Trenutno izgleda slabše kot cigansko naselje.

1 komentar:

Ladka pravi ...

Uf, si se pa razkurila!
Da je ingver tako trdovraten, ne bi mislila!