četrtek, 29. januar 2015

Random #7

Danes sem skuhala tole umetnijo... mater je blo dobr! Definitivno s kruhom pomazano. Recept je od Nigelle Lawson. Tako so se mi sline cedile, da sem cisto pozabila dodati se svezo meto. Sva kar takoj pojedla.

Racja prsa z granatnim jabolkom in solato
Potem sem kupila en rabljen napihljiv kayak iz Gumtreeja. Grem jutri sprobat v lokalni potok in potem se v morje ce bo korajza.

Pa se ena hecna za konec. Zjutraj je nekdo potrkal na vhodna vrata in sem sla odpret. Odprem vrata in vidim enega debelega plesastega gospoda v obleki s kravato kako laufa cez vrt in bezi stran medtem ko ponavlja "I'm sorry, I'm sorry, I'm sorry". Huh? Okay then. Najprej mi ni blo jasno zakaj potem pa mi je nekaj minut zatem potegnilo, da je potrkal preden je opazil nalepko na vratih (Do not knock! No sales people.)

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Mljas, sem lačen ratal.
Pa ja niso prsi od tvojih račk. Nič ne pišeš kako je z njimi.

Pa še, ali lahko tale članek pokomentiraš?
http://www.rtvslo.si/tureavanture/glej-ga-sloven-c/mojca-iz-avstralije-kjer-so-zuri-vsak-dan-a-vseeno-ni-raj-za-priseljence/357014

LP Roba

kaalen pravi ...

Brez skrbi, niso prsa od mojih rack. Racke sem ze nekaj casa nazaj prodala v nov dom (racman je zelo nadlegoval kokosi) in mislim da je velika verjetnost da sta oba ziva in da je nova lastnica tudi kaksne mlade racke izvalila iz njunih jajc.

Bom za tisti clanek kar en post naredila da malo bolj pokomentiram.

Anonimni pravi ...

Daj, napiši!
Sem tudi sam pomislil, da dam v komentarje pod ta članek link na tvoj blog, ki je prava zakladnica informacij kako do Avstralije. Pa sem se premislil. Verjetno bi se ti usulo enih in istih vprašanj nekih zgubljencev, ki jih omenja tudi Mojca. Kogar resno zanima, te bo že našel kar z Googlom. Tudi jaz sem te, čeprav me zanima samo kako se živi "dol".

LP Roba