sobota, 24. januar 2015

Patio redesign #3

Se malo vec dela mi je uspelo opraviti po vrtu v cetrtek, kar je bilo awesome ker sem potem v petek lahko lenarila... bil je cudovit dezeven dan. Shladilo se je pod 30 in cisterna z dezevnico je spet polna. Nisem uspela zgraditi nobenih novih korit, ker moram it kupit nov material pa se tuhtam kje bi dobila najlepsi in cenovno ugodni les. Mam ze nastudirano da bom enga vprasala.

Tokrat sem opravila malo bolj mosko delo... in sicer so mi grmovja malo "pobegnila" v visino. To je bilo sicer namerno zanemarjanje (zelo dober izgovor), da vidim ce bodo zrasla dovolj visoko da bi prikrila radovedne poglede iz tistega okna, ki je v ozadju. Pa menda ni prevec pametno da pustis temu grmovju da zraste previsoko ker potem... no, ne vem tocno kaj, nekaj slabega se zgodi I guess.

Torej lojtra in ta velike skarje in precej dela z obrezovanjem. Sem mislila da bom porabila mogoce 45min pa sem na koncu gotovo rezala vsaj 2 uri. Na zacetku tako picajzlasto kot da so bonsai drevesa, proti koncu pa sem samo se od oka rezala kot wolverine. Pol metra od vrha vsakega grma vsaj. Pri enem sem morala prav z zago odzagat ker se je glavno steblo ze tako odebelilo. Nekako sem poskusala tako malo na kvadratno obliko obrezat, ker bi rada da bi se ti grmi zrasli skupaj da ne bi bilo lukenj med njimi. Ne vem ce se bo to kdaj zgodilo, ker so verjetno prevec narazen posajeni.


Tisteli z desne so na koncu kar fino zgledali. Proti levi pa sem mogoce naredila malenkost prevelik masaker. 


Za konec pa se fotka tistih rastlin ki sem jih kupila nekaj dni prej. Experimentalno sem jih malo zlagala v korita pa se nisem mogla odlociti katere in kam bi posadila. Zal nisem naredila nobenih fotk. Vsekakor jih je prevec za samo 2 koriti in bom mogoce kaksno posadila v vrt. Tista v belem koritu je granatno jabolko, ki se mi je zdelo zanimivo. Danes so mi dostavili tudi kitajski bambus ampak mi je zmanjkalo zemlje, trgovina je bila pa tudi zaprta (prazniki).


Med drugim sem poskusala posekati/izkopati tudi grm limonine trave pa se podvig ni prevec dobro koncal. Ceprav gre samo za travo z vrtnarskimi skarjami nisem nikamor prisla, ker se proti centru rastline stebelca tako zgostijo da jih je zelo tezko porezati. Potem sem poskusila z zago pa sem ravnotako obupala. Vse kar sem uspela narediti je to da sem polna prask, ker so listi tako ostri. Naslednjic skafander, uh! Torej nasvet - ce hocete posaditi limonino travo jo dajte v lonec in nikakor na vrt, ker se razraste in ne izgleda prav nic estetsko, ko jo hoces pa porezati pa je pain in the ass.

Ni komentarjev: