nedelja, 11. januar 2015

Patio redesign #2

Danes sem osvezila nacrte za korita in sla nakupit material. Hah... tam v Bunningsu so me ze vsi poznali in me vprasali, ce mi je uspelo zgraditi prvo korito. Pokazala sem jim fotke in so rekli da dobro zgleda.

Sedaj ze imam malo obcutka kateri tipi lesa imajo kaksne kvalitete in koliko priblizno stanejo tako da sem izbrala nekoliko cenejsi les brez negativnega vpliva na estetiko.

Potem sem doma sestavljala skupaj korito stevilka 2 in se mi je malo pred koncem ustavilo ker sem polomila oba svedra primerne velikosti. Po lastni neumnosti oz. zaradi... pomanjkanja izkusenj. Treba je pocasi in ne tiscati svedra da bi se luknja hitreje zvrtala, ker bo rezultat le ekspresno zlomljen sveder. Okay, zdaj vem.

Od opreme mi sedaj manjkajo se dobre delovne rokavice... to je res prva investicija, ki jo bom naredila ko naslednjic obiscem Bunnings. Moje rokavice za vrtnarjenje res niso najbolj primerne.

Ce koga slucajno zanimajo nacrti za ta korita lahko poskusam to nekje objaviti, ker sedaj imam zrisanih nekaj lustnih skic, seznam materialov in navodila po korakih.

1 komentar:

Vinc pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.