sreda, 21. januar 2015

Ko noben izgovor ni dober

Danes sem sla na en kratek izlet v zahodna področja Brisbana hehe. Po roze... valda babja stvar. Od ene tete sem jih kupila za cel avto in vse skupaj me je prišlo le $90 kar je precej dobra cena. Lepe rastline, v velikih loncih - za take v Bunningsu kaj hitro das $20+ po kosu. Škoda da nisem naredila fotke ko so bile rastline se v avtu, ker je izgledal kot majhna džungla.

Ko sem prisla domov sem se odlocila se malo popleti po vrtu, pospraviti novoletne lucke in potrimckat grmovje. Ko sem plevel in porezano grmovje ze grabila na kup, da ga pospravim je od svetega lepega priletela ta najina malo nora kitajska soseda Lin. "Happy new year!!!", je zapiskala. Ker se z njo najbolje ni spuscati v pogovor, ker se je potem z lepa ne znebis, sem samo na hitro odzdravila da tudi njej zelim srecno novo leto. Pa ni delovalo. Na zalost sem imela prevec orodja zunaj da bi vseskupaj uspela zagrabiti in spizditi z vidika, preden je uspela priti na moj vrt.

Pa je zacela... da bo sedaj postavila water tank ker je mene videla plezat po mojem tanku in ga ona tudi hoce imeti, ker sicer prevec placuje za vodo. "Aha, aha, water tank je fino imeti", sem ji odgovorila. Pa je nadaljevala, da sem jaz najin vrt sedaj tako lepo uredila, da sem njej konkurenca in mora se ona zrihtat. "Aha, hvala za kompliment", sem ji rekla in si po tihem mislila da bi pomagalo ce zenska ne bi zgradila neke lesene barake iz kilavih lesenih plank pred svojo bajto. "Kaj pa delas?" me vprasa. "Jah, mal plevel rihtam ane", sem ji rekla. "Ne ne, mislim kaj si tisto prej nosila nazaj, sem videla da si neke roze prinesla", je vztrajala naprej. Oh jej, zdaj ji bom morala se to razlozit in potem bo hotela videt kaj sem kupila in mi seveda povedat da bi to ona scenkala za nizjo ceno. Zenska se dela da se briga zase v resnici pa skos neki spega kaj se dogaja. Hvala bogu ni vztrajala da ji razkazem kaksne roze sem kupila in kaj bom z njimi naredila. Kot iz topa je pribila, da bi morala vrh yucce odrezat da bo potem lepse zgledalo. "Ahaaaa... nimam orodja", je bil moj prvi izgovor. Napaka! Je vztrajala da mi posodi orodje. Pa nee, hvala Lin, ampak nimam lojtre (itak da ve da jo imam). Pa je rekla da mi tudi lojtro posodi. Hvala Lin ampak ne, saj bom kupila orodje in odrezala tist vrh dol en drug dan. "No no no", je vztrajala, "don't be silly, I'll lend you the tools". "Zmatrana sem", sem zacvilila... nic ni pomagalo. Je ze odmarsirala in se takoj vrnila z lojtro in zago. Tisto minuto ko je rabila da je prinesla orodje sem resno razmisljala da bi pustila vse skupaj na vrtu, spizdila v bajto, zaprla garazna vrata in se pretvarjala da sem jo narobe razumela. Pa vem kaj bi se zgodilo... trkala bi mi na vrata dokler ne bi odprla.

Lojtro je v enem hitrem gibu raztegnila in zabila sredi grede nato pa kot gazela v 2 sekundah splezala na vrh yucce. Tako da sem ji morala drzati lojtro medtem ko je odzagala tist vrh dol. Jao no! Potem mi je narocila da moram pognojit grmovje ker mi ne cveti, da sem ga prevec obrezala (???), da bi morala vec plevela pocupat. Skratka pokomandirala me je.

Naslednjic ko jo vidim, sam spustim vse od rok in zbezim.

3 komentarji:

Vinc pravi ...

Ha! vedu sm da mora bit tut en downside če se preseliš v Avstralijo :) ... je verjetnost da dobiš za sosedo Lin, pa še za svoje mačke in pse se moraš potem bati, da ne pristanejo na krožniku kot to počnejo cigani pri nas.

kaalen pravi ...

Ah to ne, o psih in mackah je pomoje bolj stereotip, se ni za bat.
Ampak ta zenska je od hudica, zato se je raje izogibam v smislu da manj kot se jaz brigam za njene zadeve manj se bo ona vtikala v moje. Ker zna lagat in obracat stvari in mi je zoprno da mi nekdo v lastnem vrtu tezi in me komandira kdaj in kako naj grmovje obrezujem.

Vinc pravi ...

vrtičkaj samo sredi noči z naglavno svetilko :)))