torek, 20. januar 2015

Fishy fishy fishy

V nedeljo sem sla ven na pijaco... bil je ubitacno vroc in soparen dan.  Ker me pretezni del dneva ni bilo doma, sem imela klimo izklopljeno. Ko sem prisla nazaj, sem pogledala v akvarij... akvariji so vedno lepi za gledat. Najprej sem morala parkrat pomeziknat ker nisem bila prepricana ali vidim prav ali me oci varajo. Vecina ta majhnih rib je plavala s trebuhom navzgor, kar seveda ni dober znak. Ob prvem pogledu pa se mi je zazdelo da mogoče narobe vidim, ker sem popila nekaj cidra.

Ker sva pred kratkim zacela malo uravnavati pogoje v akvariju in veckrat zamenjala vodo z dezevnico sem mislila da je mogoce padel pH in so zato ribe cisto hin. Pa sem parametre zmerila z taksno napravico ki ti pove kaksen je pH in trdota vode, a med drugim ti tudi pove kaksna je temperatura. No, pH je bil cisto okay, ampak temperatura! Ko je temperatura v nekaj sekundah narasla na 36 stopinj, sploh nisem vec gledala ampak sem iz zamrzovalnika potegnila vreco leda in jo tretjino stresla v akvarij. Minus dve ribi.

V hisi niti ni bilo tako vroce, mogoce 36, ampak od akvarijskih luci se je voda verjetno se bolj segrela. Tega pa tudi tropske ribe ne prenasajo najbolje.

3 komentarji:

Vinc pravi ...

a da bi bil termostat pokvarjen in delal stalno na polno pa ni možnosti?
Sem že imel pokvarjen termostat in skoraj kuhane ribe.
Ker mi je malo čudno, da se segreje 100L vode (velikost akvarija ugibam) na 36 stopinj, razen če imaš 40 stopinj v stanovanju kar pa dvomim.
Luči mislim da ne segrejejo tako zelo.

kaalen pravi ...

Tudi na faulty termostat sem pomislila in sem ga preventivno izkljucila iz vticnice. Mogoce bi bilo pametno da ga testiram v skafu vode preden ga nazaj vklopim (trenutno itak ni potrebno). Jst mislim da je cisto mozno da je ze en dan prej ambientalna temperatura v hisi bila vsaj 36-37 stopinj in se je potem cez noc tudi voda segrela na toliko.

Vinc pravi ...

pismo nevem no, sicer že dolgo nimam akvarija ampak ko se je meni pokvaril termostat mi temperatura ni zlezla tako visoko...odvisno kakšnega imaš.

Da ambientna temperatura dvigne temperaturo vode na tak ekstrem mora biti voda direktno obsijana s soncem + hudo visoko temperaturo v sobi moraš imeti.

Povečaj zračenje, zamenjaj tretjino vode ampak ne dodajaj premrzle ker se ti bodo od šoka obrnile na hrbet.
Jaz sem v takem primeru zlival hladnejšo vodo v filter, tam se je pa pomešala in postopoma zniževala temperaturo.
Kako velik akvarij pa imaš?

Zanimivo no...