sreda, 03. september 2014

Vrednost financnih auditov

Vceraj sem govorila z nekom, ki je v preteklosti delal kot financni auditor za eno izmed "Big 4" accounting firm v neki JV Azijski drzavi.

Kar me je presnetilo je to da je dečko rekel, da si zeli vrniti nazaj v domovino in da noce delati kot financni auditor v Avstraliji ker imamo prevec zakonov, ki naredijo financne auditorje odgovorne za svoje delo. Pogovor se je nadaljeval tako da mi je povedal da ve da so v domovini, kljub temu da so imeli mentorje ko so bili se juniorji, neprestano delali napake in da pri auditorskem delu niso tako zelo natancni, ampak ker nimajo zakonov, ki bi financne auditorje naredili pravno in financno odgovorne za verodostojnost svojih reportov je to okay.

Hmm... toliko o verodostojnosti. Skratka ce neodvisni auditor v tej JV azijski drzavo ups naredi napako in v reportu napise da ima firma dovolj delovnega kapitala v resnici pa so tik pred bankrotom je to zgolj "napaka" in ni nobenemu nic hudega. Pa nima veze al je iz slamparije ali namenoma. Okay... skratka investicije v korporacije v dolocenih drzavah JV Azije bi znale biti malo bolj riskantne kot bi si mislil.

2 komentarja:

Vinc pravi ...

ali si prepričana, da nisi govorila s Slovencem? skoraj 100% sem prepričan da si :)

Žiga pravi ...

Haha, sem tudi jaz pomislil na Slovenijo ... čeprav je že malo žalostno, da ob takem opisu najprej pomislimo na svojo državo/domovino.