sreda, 27. avgust 2014

Obisk v Sloveniji

Tako malo recap obiska v Sloveniji... dobre 3 tedne. Bilo je fino. Tokrat sem se fokusirala na familijo in zelo malo drugega iz razlogov ki jih tukaj na blogu ne bom na dolgo in siroko razpravljala. Se pa opravicujem (ce se ravno moram) vsem tistim ki so pricakovali mojo prisotnost in prisebnost pa je niso dobili. Sem nekaj poskusala razpreti svoje lovke in se socializirati tudi z drugimi ljudmi pa mi nekako ni najbolje uspelo... zal je bila moja glava na drugem mestu.

Vcasih je treba iz povsem sebicnih vzrokov omejiti svoj fokus na tiste ki so ti najblizje... na sestre, na mamo, oceta in babice. Ce zaznate neko matriarhalno dimenzijo ni po nakljucju. In na Barbi... tisto s katero sva se ko sva bili dve smrklji kopali v dveh skafkih vode. Dusa ne pozabi korenin.

Tokrat moram priznati da je bil moj prvi obisk v Sloveniji ko sem se pocutila bolj kot tujec kot pa "domac", pa ne zato ker bi me ljudje tretirali kaj drugace kot prej. Enostavno po tolikih letih zivljenja v tujini pridobis neko mesano identiteto, ki jo po vrnitvi v "domace okolje", ki ni vec tako zelo domace moras integrirati v svojo psiho.

Ni komentarjev: