nedelja, 20. julij 2014

Kmecki turizem

Edit: sem dodala se par extra fotk

Zadnje dni so se zgodile samo grozne stvari, nepojmljive... in se mi je skoraj vtrgalo. Npr. kliknila sem na necenzuriran link o tragediji v Ukrajini in raje sploh ne bom povedala kaj sem videla. Vcasih mora clovek prav znati izklopiti custva ali narediti nekaj da se "zamotis" da ne znoris. Danes je bil to za mene izlet v Solcavo... v hribe nad Logarsko dolino po domace povedano.

Najprej naju je tast peljal na kmecki turizem da smo se najedli. Dobesedno v eno kmetijo v hribih... ta nartabols.

Na poti smo se ustavili na zboru ljubiteljev starodobnikov in smo videli kar nekaj izjemno zanimivih avtomobilov. Tasta so sicer bolj zanimali motorji ampak jaz sem se zagledala v neke noro dobro restavrirane alfe, cabrioti itak.
A ni dobra alfica no?
Vmes smo spili eno pivce. Potem sem tam zagledala enega gospoda ki je prodajal iz lesa rocno narejene skledice in sem instantno hotela eno in jo kupila in zdaj mi je zal da jih nisem kupila se vec ker so bile noro dobre. Kar tako skledice iz lesa, ki jih ta gospod izdolbe, oblikuje in zbrusi in ima take dizajne da dol pades... prav hoces met tisto skledico pa pika. Kako bom to nesla v Avstralijo je druga zgodba... ampak skledica gre z mano in jih bom ze nekako prepricala da tam notr ni crvickov. Ma tolk so mi ble dobre da bi se jutri kar se enkrat tja gor zapeljala in poiskala tistega strica in kupila se vec skledic.
Rocno izdelana skleda iz lesa
Hrana oziroma kosilo je naslednje. To sploh ne vem kako bi kaksnemu ne-Evropejcu razlozil, da prides gor v en hrib ze tam nekje pri Avstriji in reces dober dan, gres v bajto od ene familije, gor po stengah in v njihovo jedilnico. Da ti na mizo postavijo pac tisto kar so tisti dan skuhali... da pac ni menija ampak da se nimas kaj zmrdisljevat. Da dobis en talar goveje zupce z doma narjenimi nudlci pa se en talar gobove juhce v kateri je 3kg najslajsih jurckov. Da tast rece da bo pil cvicka in dobi flaso cvicka, da moz rece da bi pil mal bolj "resno" rdece vino in dobi flaso refoska in da tamala snahica pac misli da bo ostala kar pri borovnicevcu, ki ga je mama Anica najprej na mizo postavila. In potem ti prinesejo talar z pohanim piscanckom, zrezkom in zelenjavo, vkljucno s tadomacim tamladim pecenim krompirjem. In da ti potem prinesejo se strudl z doma narjeno skuto in jabki... in k mislis da bos ze dol padu in bi se najraje zvrnil na klopco k peci in zaspal, narezejo se svinjski zelodec in domac sir. Skratka jes in pijes tisto kar ta druzina na tej kmetiji pridela... od kravce ki se pase na pasniku, do korencka ki je zrastel na vrtu, nic iz trgovine. Na vrtu sem zagledala 3 pujseke (vietnamske???), ki so veselo migali z repki in sem kar letela za njimi ker so se mi zdeli tako lustkani.
Pri tejle druzini smo jedli

Potem je teta rekla da nej gremo tam gor in naprej da pridemo v Logarsko dolino in da naj se ob poti ustavimo pri izviru zelezne vode... verjetno zato k je vidla da sem jaz totalni bledolicnik. Za zraven nam je dala se prazne flase da bomo to lahko nafilali in nesli domov. In smo res nasli ta izvir zelezne vode in to kar tam izpod enih skal v hribih ven tece in okol je vse oranzno ker ima ta voda toliko zeleza raztopljenega v sebi... plus drugih mineralov. Na stajerskem mineralni vodi recejo kisla voda... radenska, donat itd. Ce je tipicna mineralna voda z mehurcki "kisla" po okusu... je ta zelezna voda ekstra kisla plus zelezna, dobesedno. Kovinski okus. Ce bi to pil vsak dan bi imel zobe kot najvecji gangster... pomoje bi kar zelezni ratali in plomb sploh ne bi rabil.
Izvir zelezove kislice

Na konc smo prisli se v Logarsko dolino, spili eno kavico in gledali soncni zahod. In potem smo sli domov. Kaksna dieta... ze tko sem bunka ampak ce me s takimi dobrotami futrajo se ziher ne bom upirala.

3 komentarji:

Dejan pravi ...

Lepo napisano, domotožje?

Ladka pravi ...

No, pa se mi čudijo, da hodim vsako leto na dopust tja v Podolševo nad Solčavo na kmetijo, kjer imajo tudi takle turizem.Ti to gotovo razumeš, ne :-)

kaalen pravi ...

Oh ja... jst bi se kar z veseljem parkirala tam v Podolsevo. Edini problem je da bi se po koncu dopusta v dolino lahko kvecjemu odkotalila ker bi ratala taka bunka