sreda, 04. junij 2014

R.I.P. Nana

Ker je pac nekdo vprašal kako kaj zivali... sem se na žalost spomnila na nekaj kar bi najraje izbrisala iz spomina. Pred mesecem dni sem kokoško Nano nasla mrtvo v kurniku. Kar tako... sredi dneva se mi je zdelo nekaj čudno in sem sla na vrt in nasla Donalda, Sweetie in Psiho v razburjenem stanju. Niso sle niti blizu kurnika. Ob vratih kurnika pa je na tleh lezala "glava". Ni res... ne, shit. Nisem rabila niti blizu pridit, ni mi bilo treba videti celega telesa, samo glavo in del vratu v horizontalnem položaju na tleh... iz razdalje nekaj metrov mi je v nekaj trenutkih postalo jasno da je mrtva.

Sem sla kar nazaj noter za 15 minut ker me je ful razburilo. Potem sem sla nazaj ven, z vrečko in rokavicami in res je bila Nana mrtva na tleh kurnika. Kar tako... mrtva in modra v glavo. Glavniček oz. roža na glavi, ki jo imajo odrasle kokosi je bila povsem modra. Udušena najverjetneje... glede na to da sem en teden pred tem nasla "ostanke jajca", sumim da je bila kača, piton. Drugih vidnih znakov ni bilo... nobene krvi, nic. Slabo mi je bilo tako da sem "pospravila" tako da sem čimmanj gledala, ker mi je bilo hudo. Misliš da se ne bos navezal in se ne... vsaj ne do te mere kot se na domače zivali ki ti spijo na kavcu, ampak se vedno, ni ti vseeno in sprašuješ se kaj si naredil narobe, kaj lahko izboljšaš da bi bile omletarice bolj varne.

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Uboga nana :(
Ampak resno; piton? OK, saj upoštevam dejstvo, da sem jaz v Sloveniji, kjer pitona vidiš le v živalskem vrtu, ti pa v Avstraliji, kjer verjetno dnevno vidiš kup živali, ki jih jaz še poznam ne:) Ampak me resno zanima, dejansko pitona srečaš v naravi? V naselju, okoli hiš? Madona, mene bi bilo groza hodit po vrtu, da ne govorim, da bi verjetno hišo hermetično zaprla in zamašila vse špranje... :))
Lep pozdrav na drugi konec sveta in en pusti nas več tako dolgo čakati na nove objave. Pa privošči nam še kakšno fotko:)
Issi

kaalen pravi ...

Ja uboga Nana, sem bila zelo razburjena ceprav je "samo kokoska", ni mi vseeno.
Drugace pa ti lahko povem da jaz kace v naravi v 7 letih odkar zivim v Avstraliji se nisem videla tako da ni tak bavbav kot si mogoce mislis. Pitoni so se najmanjsi problem, gre bolj ali manj za majhne kacice ki zivijo na drevesih... ne dosti drugace kot pa kaksen kuscar, niso strupene in ljudem niso nevarne. Malo bolj sem bila zaskrbljena ce je bil "storilec" slucajno kaksna strupena kaca. Ampak ti lahko povem da sem s skornji in z metlo bezala pod kurnikom pa ni bilo nic tako da koncu koncev... mogoce je da je Nana umrla naravne smrti, mogoce tezave s srcem ali kaksna druga prirojena napaka. Kar se kac tice ti povem da vsekakor vemo da obstajajo, tudi v naseljenih obmocjih, ampak ni razloga za pretirano paniko. Brez skrbi lahko bos hodis po vrtu... je veliko bolj neprijetno ce te opikajo mravlje.

Saso pravi ...

:( uboga putka. Pa ravno sem hotel vprašati, kako je z njimi.

Vinc pravi ...

:(