sreda, 04. junij 2014

Popizditis

Danes sem ga dobila... popizditis ko sem poskusala bookirati letalske karte z frequent flyer tockami.  Zacela sem ob 11:30 zjutraj, zakljucila nekaj minut cez 2 uro popoldne, torej 2 uri in pol.

Postopek bi moral biti preprost:
  1. gres na spletno stran
  2. poisces letaske karte
  3. vneses podatke
  4. placas razliko v ceni (takse itd)

Ampak ne... postopek se je dalo izpeljati vse do zadnjega koraka, tudi sedeze sem ze izbrala in vnesla podatke o potnih listih, le placila ni hotelo sprejeti. Tehnicne tezave, prosim poklicite nas po telefonu.

Le da so se stvari zakomplicirale kot sem jih klicala po telefonu. Sledil je dolg seznam izgovorov zakaj kart ni mogoce kupiti z nagradnimi tockami. Mnogi izgovori so bili tako plehki da bi se razumen clovek gladko smejal, drugi so si bili nasprotujoci, spet tretji je bil "sorry, not possible". Ma da jim jebem mamo.

Prva oseba je rekla da ni nagradnih sedezev za povratni let... sploh nobenega ni na voljo. Ni sanse, gladko. Pa kako je to mogoce ce gledam na spletni strani in mi kaze da je en kup sedezev na voljo. Ja pa veste gospa, pa to niso nasi leti, to so od druge letalske druzbe. Ja in? Ponujeni so online na vasi spletni strani, torej? Ja pa je en let ampak je samo iz Munchna pa do Abu Dhabija, od tam naprej bo treba pa kupit karto po polni ceni... ah pejd u kurac.

Sm si skuhala kavo in naredila se malo raziskovanja da sem se mentalno pripravila na klic #2. Tokrat mlada gospodicna... ki je zanimivo trdila da povratni leti so, tokrat pa je bila tezava z izhodnimi leti. Skratka ravno obraten problem v primerjavi z situacijo izpred 20 minut. Sm ze rolala oke ker mi je bilo takoj kristalno jasno da se bo moja sogovornica na vse pretege trudila da iz mene izcuza cimvec denarja za te letalske karte oz. da mi na vsak nacin prepreci da jih rezerviram s tockami.

Naslednjo uro in se malo sva se prerekali da letalskih kart ni, pa da so ampak ni nagradnih sedezev, pa da se ne da rezervirat ker je let od druge letalske druzbe, pa da povratne karte so, da izhodnih ni in obratno, da so podatki na mojem racunalniku stari vsaj 3 dni pa da je njihova spletna stran real-time, pa da se ne da vseh letalskih kart bookirat na eno rezevracijo ampak je treba narediti locene rezervacije, pa da bi morala narediti rezervacijo online, pa da ji je zal, blah blah blah.
Imam oba telefonska pogovora posneta v celoti vkljucno za screenshoti njihove spletne strani.

Skratka ce hitro obupas, potem pozabi na letalske karte kupljene s pikami, ker bodo naredili vse zivo da te prepricajo da ne obstajajo, da je ze vse razprodano ali da obstajajo drugi razlogi zakaj se enostavno ne da rezervirat... ampak z veseljem pa prodajo letalske karte po navadnih cenah.

Na koncu je "uboga baba" verjetno prišla do konca seznama izgovorov, ki jih je imela v priročniku in je obupala in mi bookirala te presnete karte. Magicno, kar naenkrat so bili rewards sedezi na voljo, magicno so vedeli vse podatke o drugem potniku (le od kje so jih dobili haha)... in vse kar so potrebovali je kreditna kartica za doplacilo razlike.

Moj nasvet:
  • Bodi tecen ko satan... ne se odgnat
  • Lepo jim povej da snemas pogovor (ne da ga oni snemajo... ampak da ga ti tudi snemas... za izboljsanje kvalitete seveda) in delas screenshote njihove spletne strani tako. Izboljsanje "kvalitete" je dvosmerna ulica. Za telefone obstajajo aplikacije ki to naredijo.
  • Da ce mislijo komplicirat bo padla formalna pritozba (zascita potrosnikov, zavedljivo oglasevanje, bait & switch taktike).
  • Sprasuj po bookiranju letov z specificnimi stevilkami letov - to jim nekako da vedeti da ob istem casu gledas njihovo spletno stran in da vidis da ponujajo vec nagradnih sedezev na isti dan na razlicnih letih)
  • Ce se vedno ni srece in so obupno zakomplicirani: Facebook, ce se vedno ni srece: zascita potrosnikov + vsi mogoci spletni portali. Ce organizacija uporablja zavajujoce taktike in milo receno nateguje potrosnike si zasluzijo vso slabo reklamo kar je lahko dobijo. 
Zgleda da nisem edina s tem problemom:
http://www.productreview.com.au/p/velocity-rewards/2.html

Ena misel za Virgin Australia/Velocity Rewards - if you're offering rewards program and advertising rewards seats, then also be prepared to honour your offer without a ton of bullshit.

3 komentarji:

Dejan pravi ...

Da nebo cena klicev prekoračila vrednosti zastonj kart.


Kako pa kaj žvalce, nič ne pišeš o njih.

Vinc pravi ...

Kateri app pa uporabljaš za snemanje klicev?

A to je kaka domestic al international spletna stran za bookiranje letov?

kaalen pravi ...

@Vinc: nimam pojma kateri app uporabljam, to je na androidu, pac poiskala sem "phone recorder" in imam par hecnih posnetkov. Sicer je kvaliteta bolj slaba ampak app je pac free.

Virgin oz Velocity rewards pa je letalska druzba, ki ponuja "nagradne tocke" in odkar sem member sem jih zbrala ze kar nekaj. Imajo tako domestic kot international lete