ponedeljek, 14. oktober 2013

Zbogom forby

Sledeca zgodba je tragikomicna... z managerjem Dzordijem sva se ene 3 tedne nazaj pogovarjala o avtomobilih in je rekel da je vcasih imel Mitsubishi Pajerota pa da je bil super. Pa sem mu povedala da ga imava midva tudi, sicer ze starega, da pa se vedno dobro sluzi svojemu namenu. Potem je kaksen teden kasneje Dzordzi rekel da gre v Canberro na nek letni zbor entuziastov elektricnih motorjev in da bo najel 4WD in peljal svoj predelan elektricni motor dol s parimi kolegi cez vikend. Pa sem mu rekla hej, sej ti lahko mojega posodim, ker ga itak ne voziva veliko in je bil zelo happy.
Tak da je v cetrtek prisel prevzet Forbya, kot sva najinega Pajerota ljubkovalno imenovala. Sem mu rekla naj gre easy pa naj vsake toliko preveri olje in vodo, ostalo je brez problema. In Dzordzi je nalozil svoje vozilo in se odpravil na roadtrip. Vse okay, poslal je par SMSov itd... fast forward do nedelje ko so se vracali z zbora. Mobilni telefon zvoni in na ekranu je Dzordzijevo ime... ajej. Kaj dogaja? Ni dobro... bil je KABUM in veliko dima in zdaj avto ne gre nikamor. Potem je sledilo nekaj telefonskih klicev in na koncu so uspeli avto nekje severno izven Sydneya z vlecno sluzbo prepeljati v policijski holding bay v Wyongu. Zjutraj je prisel mehanik in dal diagnozo... umrl je. Razgnalo je masino, bate, jermene al dihtunge al kaj jaz vem kaj in popravilo bi stalo vec tisoc $$$. Jah nic, poberite posmrtne ostanke in se znajdite kakor vete in znate. Glede na to da je iz elektricnega motorja in lahke prikolice ven pricurljala zgodba o entouragu z dvema elektricnima avtomobiloma in dvema elektricnima motorjema in ocitno dvema konkretnima prikolicama na katere je vse to mogoce naloziti se pojavlja vprasanje koliko ton so pravzaprav vlekli za seboj.
Jaz sem klicala mehanika in uredila pogreb. Wreckerji so ponudili $200, mehanik pa bo vsaj prijazno poslal elektronski tag za cestnino po posti. Kej prevec sekirat se... pff... Dzordzi mi bo placeval pivo do konca zivljenja. Forby pa je kot kaze dozivel spektakularni konec.

4 komentarji:

Vinc pravi ...

teb pa nikol ni dolgcajt v lajfu :)

Anonimni pravi ...

Ha, vsašta :)
Ampak avtov pa mata pri hiši! :)

Ladka pravi ...

Tale je pa res dobra1

kaalen pravi ...

One down... two more to go