petek, 04. oktober 2013

Vzgoja mack

Zanc sva sla z Rudijem k enim Perzijcem na vecerjo in smo se zaklepetali dolgo v noc z nekimi norimi debatami, da so nas ze sosedi grdo gledali ko smo se na vrtu krohotali ko budale.

Ko sva prisla domov so bli macki cist sestradani, ker so navajeni da okol 5. popoldne dobijo hrano. Sva jih hitro nafutrala in potem sem nekaj mencala v spajzu, nakar prileti Bimbul (ta najbl cartast macek) in se mi direkt pred nosom polula v spajzu iz golega mascevanja al kaj jaz vem kaj. Sem bla v trenutku tako jezna, da sem ga zgrabila in z kozuhom pobrisala scalnico na mestu. Potem je seveda cel poscan spizdil ven v macjak, jst sm mu pa s prstom zugala.

Butasta lekcija me je naslednji dan pripeljala do tusiranja macka ob 11h zvecer. Cel dan se mi ni niti prikazal, ker je tocno vedel da sem jezna... zvecer pa je le pricapljal v spalnico in se nekako poskusal zrinit na posteljo... le da je smrdel kot dihur in da je bil cisto nesrecen. Prav zaudarjal je po postani scalnici na dva metra tako da ne vem kaj je s temi novodobnimi macki, da se ne znajo sami polizat in umit. Tud drugi macki ga niso smirglal pet posto in se mi je prav zasmilil ker sem taka kruta mama.

Pa sva sla pod tus, kar mu ni bilo prav nic vsec... tulil je na vse pretege in krempal po steklu, medtem ko sem ga prala. Ko sva opravila, sem ga dobro zdrgnila z brisaco in se je kar ulegel in zlozil v kepico cel pocukran. Potem je lepo disal in je lahko sel spat na posteljo.

Bim, Bimbi, Bimbul ali Cucelj kot ga ljubkovalno kliceva je najbolj cartast macek ever. Ko jih je Rudi futral, je Bimbi postal pravi bajs in je imel skoraj 8kg, dokler se nisem cisto razpizdila in strogo prepovedala prekomerno futranje ob vseh mogocih urah. Ko ti veterinar da lekcijo o morbidni debelosti macka, se res zamislis. Sam Rudi je sucker za te zadeve in bi jih futral do smrti. No sedaj ma Bimbi malo manj kilogramov in kengurujsko malho na trebuhu in tam se najraje coha.

1 komentar:

Vinc pravi ...

bogi muc :/
Men se je do zdaj 2x poscala v cevlje. Prvic ko sem odpotoval v Azijo za 6 tednov in sta jo starsa futrala tiste tedne, ko sem se vrnil me je pa kaznovala da sem jo pustil samo.
Drugic pa ko je prisel en cuden kolega na obisk in ga vec kot ocitno ni marala, ko je pa odsel se je spravila na moj cevelj in nardila luzico vanj. Takrat so romali v kanto, nic vec v pralni stroj.

Vem pa da ce macki niso navajeni "vzgojnega svrca okoli usesa" se ti lahko hitro mascujejo.

Macki so zakon...