sobota, 19. oktober 2013

Uspesno zakljucen projekt

Cel teden od mene ni blo ne bu ne mu. Spala nisem kaj dosti ampak ne od pretiranega dela pac pa od samega navdusenja, v glavi mi je vse vibriralo in misli se nikakor niso ustavile. Se to bi naredila pa se unega bi poklicala pa temu narocila kaj naj naredi itd. Kar ene parkrat sem se zalotila da sem sredi noci pisala SMSe pripravniku v Sydneyu pa sem se se pravi cas ustavila ker je lahko pocakalo do jutr.

Kaj je blo... ja projekt smo zakljucevali, tistega ki se je zacel ognjenim krstom zacetek julija. Prejsnji petek smo imeli predstavitev resitve senior managementu, tokrat v malo manjsem obsegu kot julija. Iz sestanka je prislo ven nekih 10 taskov ki so morali biti nujno opravljeni pred golive in sva jih potem v ponedeljek in torek z pripravnikom iz Sydneya pospeseno delala in v sredo ponosno oznanila da smo good to go. Planirano je bilo za naslednjo sredo, najbolj zgodaj realno je bilo v petek zvecer, ker pred golive je bilo treba opraviti se vse finalne teste, aplikacijo dejansko skonfigurirati na produkcijski streznikih, spisati navodila za preklop za nase ameriske kolege in postimati in skoordinirati en kup stvari. Projektni constraint za golive je bil postavljen na +7 dni po zakljucku del, da bi imeli cas da se vsekupaj usede in da se skoordinirajo te kaoticne stvari. Pa so vsi pozabili na ta constraint in nekdo me je panicno obvestil da je CIO oznanil da gremo live v cetrtek zvecer. No way, ampak najboljse kar smo lahko spogajali je bilo v petek zjutraj. Moj odgovor na to je bil da je mozno, ampak da rabim vse roke ki jih imamo da pomagajo. Ce vprasas dobis... vsem je bilo naroceno da plesejo tako kot jaz zvizgam in so.
En je rihtal baze in pisal skripte za backupe, drugi je klical hosting providerja in testiral failover v primeru katastrofe ko serverji odletijo, jaz sem konfigurirala aplikacijo na produkcijskih streznikih, marketing direktorju narocala kaksno obvestilo naj poslje vsem zaposlenim, da bodo vedeli kaj se dogaja, mirila pripravnika da se ubogemu revezu ni cisto strgalo od stresa, v zadnjem trenutku smo se s helpdeskom dogovorili kaksen bo proces ce bodo tehnicne tezave in nerganje, v cetrtek ob 12h smo zaceli s testom emailov in v roku 2 ur smo poslali preko 116 emailov 43 zaposlenim, kar je sprozilo val vprasanj in panike, ker je velik del mailov sel v napacne konce in iz organiziranega kaosa je kazalo kot da bo nastal samo se kaos. Ampak val panike in kaosa je k sreci se vedno vseboval komponento organiziranosti ker smo predcasno sicer v zadnjem trenutku ampak vseeno obvestili ljudi kaj bomo naredili in kako zelimo da se odzivajo. Proti koncu je slo vse po principu critical chain managementa ko sem postavila 2 urna okna da so bile naloge opravljene in ker bi minimalne zamude pomenile zamik je to pomenilo da sem se spremenila v micromanagerja ki je komandiral folk in ce je bilo karkoli zamaknjeno za vec kot 15 minut sem ze vrtela telefon in brcala folk v rit da so se zganili.
V cetrtek zvecer je bil failover test koncan in edina nerazresena kriticna tezava je bil SQL cluster, ki iz nekega razloga ni naredil avtomatskega failoverja ce si enega izmed serverjev izklopil. Potem sem v cetrtek ob 10h zvecer ugotovila se da bomo en mini website izbrisali iz oblicja zemlje ce ne naredimo rescue operacije in so zopet leteli maili sem in tja. V petek zjutraj smo imeli moment napetosti, ko smo cakali na hosting providerja za zrihta cluster failover in moment napetosti zaradi tiste druge spletne strani, kjer alternativna resitev ni bila optimalna in nikakor nismo mogli spravit redirekcij da bi delovale ampak smo vseeno dobili odobritev da gremo live.
Potem je sledil preklop in je trajalo kaksno uro da so vse nove spletne strani prisle online in da smo videli da folk veselo klika naokol. Potem smo ob 12 jedli pico, cesnov kruh in pili kokakolo ko je zazvonil telefon, ker je administrativno osebje zacelo prejemanti emaile z povprasevanji preko websajtov in emaili niso vsebovali dovolj podatkov o strankah, tako da niso mogli avtomatsko posredovati pravim prodajalcem. Tako da smo potem v petek popoldne rihtali neke zacasne resitve in moramo naslednji teden ta problem pospeseno odpraviti.
Ampak projekt smo sfurali!

Ni komentarjev: