petek, 25. oktober 2013

Leeloo

Vceraj je Dell dostavil moj nov computer Alienware... o ti veselje! Bil je ze skrajni cas za upgrade mojega shitty kompjutra, kiste ki sem jo imela ze nekje od daljnega leta 2008, rabljenega ze takrat z nekaj menjavami telesnih organov preko let. No zdaj sem kupila laptopa z top specifikacijami, da bo tako kot se sika. Najprej sem novega vesoljca poimenovala z ustreznim vesoljskim imenom Leeloo in potem sem takoj zamenjala barvo LEDic na frjolcno. Prioritete!
Carunalnik ima kot se sika i7 procesor 4. generacije, 16GB spomina, 256GB SSD in 750GB SATA, ultra graficko dzeeforce... yeah baby!
Danes sem ga nesla v sluzbo da sem instalirala nek software in da so se seveda vsi sluzbeni geeki lohk slinili nad tem tehnoloskim cudom. Visual Studio je ze instaliran, Enterprise Architect tudi, Office 2013 poinstaliran ampak se hudic noce aktivirat, Skype mamo, facebook tudi, posto smo nastimal, ognjeno lisico namestili in tako dalje. Operacijski sistem smo nadgradili na Windows 8.1 in zdaj se ucim uporabljati ta nov koncept pa mi je kar vsec.

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Ta tema je neuporabna brez slik.

kaalen pravi ...

Anonimnezi so useless brez nicknamov :P

Dejan(anonimnež=) pravi ...

anonimnost na internetu je prajsles,
kako kaj leeloo in win 8.

kaalen pravi ...

Sm mislila da bom samo obcasno minesweeperja igrala... didn't work out. Odkrila Steam in postala odvisnica od racunalniskih igric!

Erik pravi ...

Ker sem bil sam enkrat zbombandiran na FB pri omenjanju "ognjene lisice" bi samo nekaj omenil. Firefox dejansko sploh ni lisica, ampak je rdeči panda. Ena izmed najbolj fascinantnih stvari ki sem se jih naučil tekom študija.

I've Been Living A Lie! :D