petek, 11. oktober 2013

Hulahuperska tragedija

No pa da opisem to bedarijo, grozno tragicno bedarijo ki se mi je zgodila v torek zjutraj. Vsedem se v avto in ugotovim da je v njem predtem ocitno sedel velikan. Sedez je bil potisnjen cisto nazaj tako da sem ga mogla naravnati naprej, popraviti ogledala. Potem se odpravim v sluzbo a po nekaj 100 metrih voznje ugotovim da naslon sedeza se vedno ne stima in da prakticno lezim v avtu. Torej se ustavim ob robu ceste pr kitajcu in se zacnem igrati z gumbi. Kateri je za uravnavanje naslona sedeza, kateri je za "pumpanje" sedeza, kateri je za bogvekaj... najdem gumb, ki se mi zdi pravi in ga pritisnem. Kaze da se bo sedez premaknil v pravo pozicijo, pritisnem se bolj in za povrh se malo poguncam sedez... potem pa strasna nesreca! RRrrrsk zvok in aauuuuaaaaaaaaa....! Potegnem roko ven izpod sedeza in moj ubogi palec na desni roki je prelomljen nekje za 90 stopinj v desno in nazaj. Kaksen trenutek sem se uspela biti tiho, potem pa sem se tako svinjsko zadrla, da so me pomoje slisali v radiju 200m. Kaksnih 10 minut sem poskakovala po sedezu, z drugo roko drzala polomljeno dlan, z glavo butala ob volan, brcala v vse smeri, grizla podlaht na drugi roki in tulila in sopihala v tri krasne... palec se je nekje vmes naglihal. Potem sem zacela smiliti sama sebi in sem se odpeljala naprej proti sluzbi.

Na avtocesti sem imela totalni meltdown in sem se scmerala do konca in se cmerala vse do Gold Coasta, ker sem se spomnila da naj bi imele to soboto hulahuperski nastop in s pofavlanim palcem seveda iz tega ne bo nic. Ko sem prisla do sluzbe sem na faco ruknila soncna ocala in sla v pisarno.

Grahek me je presneceno pogledal in takoj vprasal ce sem zmackana al kaj hudica je narobe z mano. Pa sem ruknila ocala dol in se zacela pizdit. V kuhinji sem v hladilniku nasla nek kozarec napol zamrznjenih kumaric in sem roko hladila s tem. Ko sem se sla pogledat na WC sem ugotovila da se mi je komplet faca z vsem makeupom stopila in razlila po faci dol in posvinjala srajco, ki je bila od svica itak cisto mokra, da ne omenjam tega da sem bila cisto zariplo zabuhla v faco.

Potem sem nekje staknila panadole in se nafilala z njimi, da sem lahko preostanek dneva potihem jamrala. Kljuvalo je in peklo in pikalo in mrzlilo. Palec je pomodrel in malo otekel. Sodelavci so me terali da grem na urgenco na Gold Coastu pa mislim da bi dobila popizditis ce bi morala tam 6 ur cakat zaradi enega kurcevega palca. Res da sem mevzasta ampak ne pomnim kdaj sem si nazadnje tako pofavlala kaksen ud, da bi me tako nemarno bolelo. Po sluzbi sem sla k dohtarju pokazat kaj sem uspicila, kar je bila dobra odlocitev... je pogledal, rekel da verjetno ni zlomljeno ker ga lahko premikam, dal napotnico za rentgen in narocil da slikam ce se stanje ne zacne izboljsevati v roku parih dni. Medicinska sestra je dala eno palcko, povila in imobilizirala in sem bila fertig v 20 minutah.

Zdaj je par dni mimo... kljuva se vedno obcasno, da imam dober razlog da se pizdim, ampak gre na bolje. Zajeban je lajf ko si moras rit z levo roko brisat.

6 komentarjev:

Vinc pravi ...

Bom zacel na zacetku:
-divji seks na voznikovem sedezu?

-u jebemti aua!! boga :/ wtf nisi sla takoj do zdravnika?! a hoces bit mozaca al kaj?

-"Zajeban je lajf ko si moras rit z levo roko brisat." --> buahahahahahhahahahahaha :) izjava tedna

-zdej je vsaj jasno zakaj ni bilo glasu od tebe

kaalen pravi ...

A bi kaksno fotko pomodrelega palca za boljsi apetit?

Sexa v avtu ze dolgo casa ni bilo... nisem vec stara 16.

Nisem mozaca... sem jamrala in stokala kolikor sem le lahko, ampak obisk urgence ne bi bil nic boljsi od obiska osebnega zdravnika, le da bi bila celotna zadeva brezplacna, da bi vmes fasala en kup bacilov od drugih pacientov v cakalnici in da bi me na koncu verjetno povrhu vsega poslali se na psihiatrijo ker bi se mi od cakanja strgalo.

Vinc pravi ...

fotka bi bla dost kul stvar. Narisi se smajlija gor :)

Ne sej vem da nis mozaca, ampak ce bi jst vidu svoj palec v ne-naravnem polozaju kot je 90stopinj bi najprej pomislil na to da bi zlezel skupaj :) Klinc gleda bacile na urgenci, naj ga cimprej spravijo v pravi polozaj in mi dajo ene super zadete pain-killerje da ne bom vedel zase do naslednjega dne :)

Anonimni pravi ...

ampak obisk urgence ne bi bil nic boljsi od obiska osebnega zdravnika, le da bi bila celotna zadeva brezplacn


kako je z zdravstvom, a obisk dohtarja se plača?

kaalen pravi ...

@Vinc: Sej palec se je zelo hitro poravnal sam od sebe, to mas okol sklepa ligamente in ko si kaj zvijes jih sicer raztegnes in natrgas, a se postavi nazaj v nek normalen polozaj ce si ravno ne potrgas vsega. Drugace so panadoli zelo pomagali.

@Anonimni: yes, obisk osebnega zdravnika se vecinoma placa, razn ce te bulkbillajo kar nekateri delajo za vse paciente, nekateri za socialno ogrozene, vecina pa jih to dela, ce rabis vec obiskov zdravnika v kratkem casu in ti ne racunajo vsakic.

KATARINA HOČEVAR pravi ...

Najbolj smešen blog!!! Tok fajn se že dolg nisem nasmejala! Hvala:)))