nedelja, 27. oktober 2013

Glue gun umetnije

Danes sem sla v Officeworks kupit malo potrosniskega materiala za domaco pisarno in sem med drugim kupila tudi pistolo za lepilo. Se nikoli prej je nisem uporabila, a sem takoj dobila kreativno idejo za prakticno uporabo.
Pred vhodnimi vrati imava dve rastlini, dva grmicka v teglcih, ki sta precej na udaru in sta se zaradi suse zacela susiti, ceprav jih dokaj redno zalivava. Enostavno je zemlja v loncih tako presusena da niti ne vpije dobro vode ko rozo zalijes, pac pa vecina stece mimo. Pa se ful je smotano zalivat, ker je pipa za prikljucitev zalivalne cevi za ograjo.

Pa sem uporabila prazne plastenke od kokakol4, 4 koscke tanke gumijaste cevi in 4 kapljalnike na palckah. V plastenke sem z fasenpruferjem ("sraufenciger ki je spicast") naredila luknje v katere sem vtaknila prikljucke za kapljalnike. In tam je seveda vse puscalo in je pistola za lepilo prisla prav, da sem vse skupaj fajn zalepila in zadihtala.

Zdaj upam da si grmicka opomoreta zdaj ko mata direktno infuzijo v korenine.
Porta drip home edition


2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Pa a nimata vidva zalivalnega sistema? Kr tole res grdo zgleda, in bi blo bols potegnt kapalke do tja, ne pa smeti gor obesit. Al pa pac roz ne imet tam...

kaalen pravi ...

Mava zalivalni sistem, ampak mislim da bi blo bolj tezko nastimat da bi tudi tele roze zalivalo... fizika pa to. Teglci so priblizno 1.2m visje od zalivalnega sistema na tem koncu parcele. Rabijo bolj portabilni sistem. Estetsko res ni.