ponedeljek, 30. september 2013

Mega muffin

Ko se mi je cokoladna krema tako perfektno v nulo posrecila, sem se spomnila na svojo nedavno kuharsko polomijo. Doma sem imela en svez ananas, ki ga je bilo treba ponucati in sem se odlocila da specem torto. Pa sem bila pametnjakovic in sem se odlocila da bom biskvit kar tako iz glave naredila brez da bi sledila receptu. In sem sesekljala ananas na koscke, ga skuhala v sladkornem sirupu. Potem sem mesala moko, jajca in ostale sestavine in jih vlila v tortni model... tu pa se mi je zataknilo. Ananasa je bilo ful prevec in ga nisem hotela vreci stran, tako da sem se odlocila da bom naredila mega veliko sadno torto. Namesala sem se vec mase za biskvit in ker je bilo na koncu verjetno namesano cel liter mase sem sklenila da bosta dve zlicki pecilnega praska cisto premalo. Pa sem ga vsipala noter... malo, se malo... In potem sem dala torto pect. Kako uro in pol je bila v pecici, dokler ni kazalo na to da se bo v pecici zgodila prava nuklearna eksplozija. Torta ni uspela hahaha... kar je nastalo je bil mega velik muffin. "Torta", ki je narasla preko 3 visine najvecjega tortnega modela kar sem jih imela in ker je bila tako velika je bila tudi po uri in pol pecenja znotraj se surova... oziroma bi bil mogoce boljsi opis da se je na vrhu zgodila atomska eksplozija s tipicno gobasto obliko, v notranjosti torte pa je potekala fuzija.

Tako da moj kuharski nasvet je da sledite receptu, ko delate sladice... ce niste Jamie Oliver boste sicer preklinjali kot Gordon Ramsay.

Ni komentarjev: