ponedeljek, 30. september 2013

Čokoladna krema #3

Danes sem ostanke cokoladne kreme odnesla s seboj v sluzbo. Ze takoj ob 9h zjutraj so se zacela romanja v kuhinjo, da so si sodelavci ogledovali to cudo slovenske kuhinje. Pa sem jim razlozila da je recept verjetno star dobesedno 100 let in da so take dobrote vcasih kuhale nune. In potem smo poskusali najti anglesko ime za sladico... chocolate mousse ali chocolate fudge... pa je Grahek rekel da je nabolj kul ce ime sladice povem kar v originalu... in sem na glas rekla ČOKOLADNA KREMA!

Ko je bil cas za kosilo je Grahku pripadal en kos pa meni tudi en. V kuhinji se je motala tudi Janelle, ki se je pravkar vrnila iz pocitnic na Tajskem in sem jo vprasala ce se je fino imela. Pa me je zalostno pogledala in rekla da je blo bolj za en drek ker je zelo zbolela. Hitro sem jo vprasala, ce bi ji koscek cokoladne kreme pomagal, da se razvedri in je veselo pokimala in se nasmejala. Tako da je tudi ona dobila en kos. Krozniki so v umivalnik romali skoraj cisti... vse kar je bilo na njih je bilo postrgano in morebiti tudi polizano do konca.

Potem sem morala recept prevesti v anglescino in ga poslati vsem zainteresiranim. Tako da recepti sestre Felicite Kalinskove zivijo dalje tudi v Avstraliji.

4 komentarji:

Pinkpanter pravi ...

Jaz sem tale vikend začela delati čudo od čuda o katerem poslušam vsako jesen: kostanjeve rezine. Glede na tvoj opis tvoje čokoladne kreme, bi rekla, da je tebi zadeva bolje uspela kot meni moja. Note to myself: use želatina in ne prašek, ki ga ni treba segrevat!

kaalen pravi ...

Sestra Felicita priporoca tudi vizji mehur. Zelatina ni tako cista in izdatna kot vizji mehur.

Vinc pravi ...

ali si njim poslala kaj bolj natancen recept kot si ga napisala na blogu?
Kako temno cokolado pa si uporabila, koliko % kakava?

kaalen pravi ...

70% dark chocolate... ce hoces da bo krema taka bogata cokoladna kar mora bit velik odstotek cokolade. Definitivno NE uporabit kaksne nekvalitetne cokolade s palmovim oljem.
Drugace pa mas recept na eni izmed fotografij ki sem jih objavila