nedelja, 29. september 2013

Čokoladna krema #2

Tale retro sladica je izpadla tako preklemano dobra, da se se Felicita Kalinsek tam gor v nebesih oblizuje in da bi jo angelcki jedli, ce bi imeli ritke.

Recept je iz knjige Slovenska kuharica, stiriranjsta predelana izdaja iz leta 1963. Kje sem v Avstraliji staknila to knjigo... hja, mama Vera jo je poslala ze nekaj casa nazaj pa je pozabljena samevala na knjizni polici.

Pa sladica niti ni bila komplicirana za naredit. Sestra Felicita je umrla ze davnega leta 1937 tako da v casih ko je ona pripravljala tole sladico verjetno niso imeli niti elektricnih mesalnikov niti zelatine v prahu. Da je jajca stepla v trd sneg je verjetno z vilico tolkla kot nora kaksnih 15 minut. Jaz sem uporabila en poceni elektricni mesalnik. Ko rece da daj sladico na mrzlo je verjetno mislila da jo je odnesla v klet v samostanu... jaz sem jo ruknila v hladilnik. Tisti ki me poznajo vejo da sem antitalent za kuhanje, da sem ze 3x zazgala kuhinjo da so plameni svigali do stropa, da se vedno opecem in da se mi je sesedlo ali kako drugace scvajzlo ze miljon jedi. Odkar kuham v mini krilu in visokih petah mi gre bolje od rok... ne vem kje je tu logika.

Tako da povzemem in posodobim recept. Jaz sem uporabila samo 5 racjih jajc, ker so vecja od kurjih. Za zelatino pa kar ta veliko zlico zelatine v prahu, ki se zelo enostavno stopi v topli vodi, le pocasi jo je treba vmesat v vodo in fajn mesat dokler se ne stopi da se ne naredijo grudice. Cokolado raztopis v mleku, potem dodas vpenjeno mesanico rumenjakov in cukra. Ne pozabit vmesat tudi raztopljene zelatine in potem na sporhetu pokuhavat kaksnih 5min. Ko je fajn ohlajena, model za nekaj sekund potopis v vroco vodo do roba (napolni kuhinjsko korito) in obrnes na glavo pa bi moralo gladko in v enem kosu past ven. Verjetno bi fajn izpadlo ce bi maso vlil v kaksne manjse modelcke.

Čokoladni orgazem


Cokoladna krema z beljaki

Ni komentarjev: