četrtek, 22. avgust 2013

Pocena guma in go-go dancing

Vceraj se peljem domov in v Springwoodu naredi puf pa je bila ena guma na avtu skoraj takoj cisto prazna. Pa ravno sredi roadworksov da se ni dalo nikjer ustavit oz. ce bi se bi bil takoj road incident in bi moral avto vlect ker tam gume ziher ne bi menjali. Tak sem se peljala se kaksen kilometer da sem prisla do nekega odstavnega pasu. In potem sem sla v prtljaznik po rezervno gumo cela vesela da bom loh sama zamenjala, le da sem po 10 minutah cela tecna klicala Rudija na pomoc. V prtljazniku so namrec ojacevalci in subwoofer in je potem nekaj tako specialno narejeno, da je rezervna guma zbasana spodaj in je nikakor nisem mogla dobit ven. Pa se je Rudil pizdil na telefonu da ga bo sram ce klicem RACQ. Pa sem sla nazaj v bitko na Gateway razcepu. Ena noga nekje na odbijacu, zvlekla ven plosco, subwoofer, odsravfala gumo s podstavka, vlekla ven k budala pa je bla se vedno zagojzdena. Potem sem subwoofer nekako drzala v eni roki in gumo z drugo vlekla ven in sem zasvicala k norc. Potem sem slekla pulover in so zaceli vozniki hupati k strgani. No nekako mi je ratalo gumo potegnit ven, najdit pravo orodje in dvigalko. Potem sem guglala v kero smer se odtegne sraufe... counterclockwise, got that! Rocna zategnjena, sraufi zrahljani... kam zdaj vtaknit dvigalko. Ustavi se RACQ tovornjak in tip me sprasuje ce rabim pomoc... no dude, I can handle this shit, go on your merry way. On pa mi govori da naj grem nazaj v avto sedet in cakat ker je bolj varno. Ne vem kje je logika... ce sedim v avtu potem ne morem menjat gume.

Potem na vseh stirih svetim z telefonom pod avtom da najdem kam vtaknit dvigalko in najdem en plasticen pokrovcek, ga spraskam ven in voila... luknja da pase dvigalka notr k ata na mamo. Ustavi se se en suhljat model in ponudi pomoc. Odstraniva vse sraufe in vleceva gumo dol pa je ko zapecena gor. Potem je un brcal vanjo z vso silo da se je zrahljala in sva jo loh vzela dol. Pripelje se Rudi in je cel ponosen da je zena bolj kot ne samostojno spravla gumo dol. Damo rezervno gor in se odpeljeva domov. Tak... guma zamenjana, ampak hula hooping tecaj sem pa zamudila.

Popoldne sva sla potem na nek servis dat vse gume zamenjat in sem se zapeljala zadaj do garaze. Stopila ven v petkah in mini krilu pa so bili takoj 4 fantje zraven da so pridni k bube zlozili stare gume v avto. Tud rokic mi ni blo treba umazat. Vetric je pihal in krilo je frfotalo in fantje so zijali ko da bi prvic videli zensko. Ob zlaganju gum prirocen asset... ob placevanju racuna verjetno not so much.

Danes sva sle pa z eno drugo prijateljico na go-go dancing tecaj pa sem bla ko hlod. Niti z ritjo nisem znala migat. Roke so sle nekam po svoje, noge pa so stampale ko slon.

Ni komentarjev: