petek, 09. avgust 2013

Nenadna smrt

Moj prismuknjeni sodelavec je danes koncno prinesel v sluzbo pekoco omako, ki jo je hvalil ze nekaj casa.  Imenuje se "nenadna smrt". Omaka je narejena iz habanero chilijev in cayennskih papricic. Graham je omako ponujal naokoli in nekaterim bolj pogumnim dal kapljico na prst da so poskusili. Vecina jih je postala v nekaj sekudah rdecih v faco in vsi so zatrjevali da je omaka resnicno pikantna. Pa sva sla v trgovinski center kupiti eno skatlo chipsa, da je omaka lazje sla po grlu dol. Najprej sem pogumno trdila da bom pojedla vsaj 5 cajnih zlick omake, potem sva se scenkala na 4 cajne zlicke. Graham je pojedel malo cipsa ki ga je pomakal v omako in je po le nekaj grizljajih zacel kolcati kot nor, solze so mu tekle po obrazu in je takoj letel v hladilnik po mleko. Ko je prislo do moje konzumacije sem se ustavila pri eni in pol cajne zlicke ker je bila omaka res svinjsko nemarno hudicevo pikantna. Sicer manj kot sem pricakovala... ampak je kar zgala. Kolcati nisem zacela, sem pa prav gotovo malo zasvicala in ponucala 5 robckov, da sem si spucala nos.


1 komentar:

Vinc pravi ...

dej nehi s takimi naslovi, me strasis :/