torek, 13. avgust 2013

Karnivorsko kosilo

Danes smo meli zanimiv dan v sluzbi... najprej je ob cca 11h dopoldne prislo do izpada elektrike. V trenutku je odletelo skoraj vse. Sicer je v pisarni precej tiho, a ko se je izklopila klimatska naprava in vsi stroji v delavnici, je sele bilo opaziti tisino. Kaksno minuto za tem so se vklopili generatorji in s svojim cudnim brnenjem prekinili tisino. Vse povprek so zaceli zvoniti telefoni in zavladal je vsesplosni kaos. Moj racunalnik je bil en izmed redkih, ki ni niti zmrknil, tako da sem pac mirno nadaljevala s svojim delom. Menda so poslali skavte naokoli pogledat, kaj se je zgodilo in kmalu se je nekdo vrnil iz izvidnice in porocal, da Energex nekaj brklja nekaj deset metrov dol po ulici. Generatorji so se kar veselo laufali... se kar nekaj ur. Zanimivo da ni zmanjkalo dizla.
No... pa nazaj na karnivorsko kosilo. Nekaj me je pizdilo in sem pomalem malo tecno sopihala za racunalnikom, ko je od nikoder priletela neka muha in pristala naravnost v mojem grlu. Gulp, kreh kreh pa sem jo pogoltnila in se skoraj zadavila. Sodelavec me je cudno pogledal in vse kar sem lahko izjavila je bilo: "There was a little fly... and it flew right into my mouth... well, it's gone now". Prisezem da so mu od smeha solze tekle dol, meni pa tudi.
Klimatska naprava seveda ni delovala in kmalu je postalo tako peklensko vroce in soparno, da je pol pisarne slo kar domov.

Ni komentarjev: