sreda, 14. avgust 2013

Hula hooping

Hula hoopam sedaj ze nekaj casa... enkrat sem videla en video od frajle ki je hoopala kot za salo in sem si rekla da bi blo vredno sprobat. Ker hula hoopa nikakor nisem nasla v pravi velikosti, imeli so samo taksne za otroke, cisto majhne, sem sla v Bunningsa kupit neke plasticne tube in sem si prvi hula hoop naredila kar doma. Bil je za en klinc... mehak kot da bi napumpal gumo za kolo. Ampak hoopat se je vseeno dalo. Potem sem se nekaj igrala z drugacnimi dizajni in nekako uspela narediti nek srednje mehak hula hoop enormnih dimenzij ki je bil ful easy za ucenje... ampak ni izgledal prevec estetsko. Potem sem iz Amerike narocila takega kao tapravega z LED luckami... ajej je bilo veselje, dokler je trajalo. Ker sem ga miljonkrat ruknila po tleh je eventuelno nehal delat. Pa tudi sicer ni bil prav dober. Bil je iz neke rigidne plastike, ropotal kot svinja in bil cisto nebalansiran. Potem sem v Bunningsu nasla polypro tube in sem si naredila en dober hoop. Voila... ta je bil taprav... ravno prave velikosti in ravno prav fleksibilen da se je lepo rolal po telesu. Pa sem se ucila... in razbila nekaj stekleni kozarcev in Rudiju naredila precej busk.
A zdaj znam... hopat vsepovsod med koleni do vratu pa se par drugih trikov povrhu.
Tako da naslednji teden grem v B.B le Bluff School of Performance na tecaj hula hoopanja da ratam totalni profi... pa menda zraven se na go-go dancing kar malo tako za zabavo. Ko bo naslednji Cabbaret... nastopamo!

1 komentar:

Vinc pravi ...

.mpeg, .avi, anything?