ponedeljek, 22. julij 2013

Tri jajca!

Danes zjutraj sem nasla 3 jajca! Najprej dva, enega kurjega in enega racjega, potem sem pa  zopet zaslisala kokodakanje v stilu "prid to pogledat... najboljse, najlepse in najvecje jajce na svetu sem znesla, sam prid to pogledat!!!" in voila, nasla sem se jajce stevilka 3, ki je bilo prav toplo, kura pa itak cist ponosna. Cist d-best... produkcija napreduje proti polnim kapacitetam in sem skoraj prepricana da je bilo vsaj eno izmed jajc od Nane. Torej imamo sedaj tri Omletarice: Sweetie, Psiho in Nano. Way to go girls! Donald pa tudi... za zajtrk naskakoval Sweetie una mu pa tudi z najvecjim veseljem kloako nastavljala.


1 komentar:

Vinc pravi ...

okej tole z jajci je res carsko ampak, kaj je pa z video posnetkom? Japonc ki jodla in to v nemscini? What's next, crnci ki se obnasajo kot italjani?
Tole bi moral Armin VB rmx narest.