četrtek, 04. julij 2013

Rapist duck

Vceraj sem se zbudila nenavadno zgodaj zjutraj... ob ene 5:30 sem bila ze mlahavo budna in zaslisala sem cudno kokodakanje. Najprej se mi je zdelo da si v snu vseskupaj zgolj zamisljam. Ko se kokanje se parkrat oglasilo, sem se pocutila kot da me iz sna prebujajo materinski klici. Mama, pridi ven, nekaj je narobe! Maaaama! Ker sem zjutraj lena kot fuksa seveda nisem takoj vstala iz postelje, a kurji klici so me vztrajno vabili. Nenavadno... kure so valda tiho, dokler jih ne spustis ven ali pa je sonce ze res visoko na nebu. Ce te ob neprimerni uri klice kura, je gotovo nekaj cisto zares narobe... in je tudi bilo. Ko sem si koncno skuhala kavo, odprla obe ocesi, nadela svoje pinky gumi batafukerje in odvandrala ven, sem na vrtu nasla zgubljeno kuro, ki je ocitno celo noc tavala naokoli. WTF moment... kako je prisla ven?! Odgovor... ni! Stetje glav prejsnji vecer ni bilo opravljeno po pravilnih postopkih in zadostnih standardih, torej je nesrecnica ostala zaprta zunaj kurnika. Edina logicna razlaga. No, s kuro je bilo vse OK in je bila zelo vesela, ko sem jo zdruzila z njenimi pajdasicami. Kaj takega si ne morem vec privosciti, ker kokodakanje in negodovanje kure ob 5h zjutraj zagotovo ne bo povseci ta tecnemu sosedu. In ce je klokanje zbudilo mene od mrtvih, si je sosed prav gotovo medtem ze pisal zapisnik in strokovno zbiral fotografske dokaze.

Danes zjutraj sem Omletarce spustila ven in imela priloznost opazovati Donalda pri dvorjenju... ali bolje receno - fuk fehtanju. Ni nic kaj nezen ljubimec... on bi sel takoj k stvari. Zagrabil kuro za vrat in jo naskocil! Pa punce niso bile za akcijo in so mu to precej glasno povedale. Da je Kvakica pravzaprav Donald se mi je svitalo ze nekaj casa. Pretekli vikend pa sem spol nedvomno preverila po strokovni konzultaciji na Googlu. Zvok gaganja je nedvomno piskajoce moski pa tudi prisotnosti prifrknjenega repa se ne da zanikati.

Kaj torej storiti? Hrustljava raca za vecerjo? To mi je v sali predlagalo kar nekaj ljudi... enako glasni so bili tisti proti. Racionalno je nekaj treba narediti, nedvomno. Sledila je torej raziskava postopka za pripravo predcasne martinove pecenke. Vse lepo in prav... nasla sem video od osebe, ki stremi k zivljenju na naraven nacin in da ljudje jemo tudi meso je pac dejstvo zivljenja, ki vkljucuje klanje zivali. Ogledala sem si video prisebnega cloveka, ki je pokazal kako se na cimmanj stresen nacin potamani raco, jo oskubi in pripravi za konzumacijo. Lahko to storim? Fizicno lahko, psiholosko ne zelim... male cute racke, ki je prve tedne svojega zivljenja navduseno piskala ob moji prisotnosti in mi sledila kot otrocek enostavno ne morem potamaniti. V glavi se mi je odvrtel celoten mentalni film o tem kako bi belega lepotca nezno odnesla zadaj za hiso, mu glavo pristavila na lesen kol in mu s sekiro odsekala glavo in nato gledala kako njegove oranzne noge se kaksni 2 minuti migajo, medtem ko mu kri odteka iz telesa in se zivcni signali ustavljajo. Nato bi ga za minuto potunkala v vrelo vodo in zacela cufati prelepo belo perje. Nocem, ne da ne morem!

Za Donalda torej iscemo nov dom. Nekje kjer bo imel primernega kompanjona. Ce to ne uspe, potem sem mnenja, da ce mora it, moram biti jaz tista, ki opravi umazani posel. Ne zdi se mi prav, da bi za klanje najela nekoga drugega, da bi se kot Poncij Pilat oprala vsakrsne odgovornosti. Jaz sem ga kupila, jaz sem ga futrala, mu mazala noge z vazelinom, da mu niso razpokale itd. Ce sem bila dovolj "neumna" da sem ga kupila, moram tudi nositi vso odgovornost nad njegovim zivljenjem. Ce sem na koncu jaz tista ki ga potamani, se moram iz tega nekaj nauciti.

2 komentarja:

Vinc pravi ...

LOL, štetje glav po pravilnih postopkih haha :D kot da bi imela 583 kur
hahahah :) kake to pišeš, zadavu sem se skor od smeha...no razen ko sem prišel do dela, ko si zares brala o tem kako se raci zavije vrat :(

kaalen pravi ...

Tisti dan sem zvecer prisla domov in jih nisem takoj zaprla, ker grejo itak same notri in potem samo loputo spustim. Ker je podnebje toplo in ni nekih plenilcev ni take panike. Ko je noc itak utihnejo in pocepnejo. Obicajno malo glasu od sebe dajo ko zaprem vrata, ravno toliko da slisis da se malo premikajo, in potem skozi tisto loputo za jajca pogledam notri da prestejem ce so vsi notri, ampak ce to naredim zelo pozno, npr. po 10 uri zvecer potem solarne lucke ze ugasnejo in jih ne vidim... razen ce vzamem baterijsko svetilko. Sem slisala da so malo zaspokljale in sem pac avtomatsko mislila da so vse na kupu in sla spat.