petek, 19. julij 2013

Poetic justice

Danes sem si v kuhinji prala loncek za kavo pa se priseta notri en izmed sodelavcev. Nonsalantno vzame iz moje skatle na polici eno nekompatibilno kapsulo za kavo in jo zabase v Aldijevo masino za kofe. Jaz ga opazujem. Rocko na kavnem avtomatu na trdo porine dol, ker kapsula ni prave oblike. Na konici jezika imam da mu svetujem da naj raje ne uporablja teh kapsul. Iz hladilnika vzame mleko in ko se vrne k kavni masini le ta mocno poci in rocko vrze nazaj gor, masina grdo ropota. Kapsula se je zataknila in potem jo je z nozem zokal na vso silo ven. Mu recem da naj raje ne uporablja teh kapsul pa mi odvrne da nima veze, da bo pac uporabil se eno kapsulo. Ko mu uporabljeno kapsulo uspe zbezati ven iz masine jo zabrise v umivalnik med moje roke. Iz skatle pred mojimi ocmi vzame se eno kapsulo in jo ponovno na silo zatlaci v kavno masino. Masina zopet ropota, se trese in iz naprave ne tece kava.
Mu recem da res priporocam, da ne uporablja teh kapsul, ker sem jih kupila v Woolworthsu namesto v Aldiju pa me v zadregi pogleda, ker je dojel da sem ujela njegove kradljive prste... in potem mi rece da nima veze, ker so ga povisali v vodjo ekipe.... oooookay, ampak masino si pa vendarle pokvaril. Poeticna pravica, haha.

Ni komentarjev: