petek, 26. julij 2013

Nana... the egg hoarder

Da povem naso jutranjo zgodbo... grem na vrt in spustim omletarice ven. Donald takoj naskoci Sweetie... pa minuto za tem se enkrat. Par minut kasneje opazim da ena kura manjka... Nana! Zaslisim rencanje. Grem gledat skozi vrata v kurnk... nic, grem gledat zkozi loputo... nic, nobene kure notri. Pogledam za kurnk, nic. Rencanje postane glasnejse. Ne vem ali poslusam rencanje ali zadnje vzdihe umirajoce kure... skratka neko cudno grganje in vzdihi.
Pogledam pod kurnik in vidim da je kura tam, zabasana spodaj, nic se ne vidi. Pomislim da  stetje glav spet ni bilo opravljeno po pravilnih postopkih in grem zaslisat Rudija:
Jaz: "Si prestel kure sinoci?"
On: "Hmm... ja sem videl neke kure notri."
Jaz: "Koliko parov nog si videl?"
On: "Ne vem... je blo temno, se ni vidlo."
Jaz: "A si posvetil notri s svetilko?"
On: "Ja... nic se ni vidlo."
Jaz: "God damn it... prestet moras kure ko jih das spat! Dve raci in stiri kurje noge na precki!"

Greva oba ven, da mi asistira. Vzamem predpraznik da lahko pocepnem nanj in pogledam pod kurnik. Nana veselo skoci ven in me cela ponosna gleda. Pogledam spodaj in vidim jajca. Veliko jajc! Celo gnezdo! Zacnem jemati jajca ven... ena, dva, tri. Stiri, pet, sest... sedem! Sedem jajc je imela v ilegalnem gnezdu!
Nanina jajca

7 komentarjev:

Vinc pravi ...

kdaj pridemo na čepelinke? prinesem marmeljado ;)

Vinc pravi ...

*čepelinke = palačinke

Anonimni pravi ...

Pa fak če niso sam še kurje štorje tle gor... Včas je blo zanimivo, zdj pa tole?

Rudi pravi ...

Ce bi objavla stvari ko so se nama dogodile zadne tedne bi verjetno google ukinil blog :) .

Vinc pravi ...

Anonimni, kje je pa tvoj blog? bi ga rad malo prebral

Anonimni pravi ...

@Vinc: nimam ga, ker se mi ne dogaja nic zanimivega. Onadva pa imata zanimivo izkušnjo, vredno branja, ampak ga ona s kurami fila...

kaalen pravi ...

Ok, manj perutnine, vec nagih bab in kurbarije