sobota, 06. julij 2013

Donaldova punca

Danes sem se odpeljala 260km dalec v Esk in nazaj, da sem kupila punco za Donalda, ker v Brisbanu in okolici ni bilo nobene. Vse kar je bilo na prodajo so bili miniaturni ducklingi ali pa sami racmani, pa se to povecini drugih sort. Bil je lep in soncen dan, celih 24 stopinj celzija... torej streho dol pa na road trip.

Miss Sweetie

Ko sem jo pripeljala domov sem kure in Donalda zaprla v kurnik, raco pa spustila v zunanjo ogrado, da se najprej malo spoznajo. Ojej ojej... v trenutku ko sem jo spustila ven iz skatle je zacela tako na glas kvakati, da so jo pomoje slisali v radiju 200m. Potem so se zacele pizditi se kure, ki so tako nemarno tecno in na glas kokodakale. V roku 5min sem ze slisala komentarje o kurah izza ograje pri sosedih. In potem sem raco futrala s kruhom, da bi jo utisala in kuram grozila da jim bom vratove zavila ce ne zaprejo kljunov pa ni nic kaj dosti pomagalo... par minut je bila tiho potem pa spet zacela gagati kot nora. Ce ni gagala ona, so se pizdile kure. Donald pa je stal ob ograji in bil prvih nekaj minut presenetljivo tiho... samo zijal je v belo princeso in jo poziral z ocmi. Izgledal je povsem ocaran in zaljubljen. Potem je ratal cisto pohoten, ker se je tako zagrel za sexy Miss Sweetie in je spet poskusal naskakovati kure tako da je zanetil se vecji spetir in so se spet vsi drli. Ajajaj. Po kaksni uri so se koncno malo umirili in so tulili samo se na vsakih 5 minut.

Ko je slo sonce dol je bil cas da jih pospravim v kurnik in me je resno skrbelo kaksen kraval bodo naredili in kako na glas se bodo drli. Ker ce bi se drli celo noc, bi sosed dobil zivcni zlom. Najprej sem Donalda in tecne kure spokala v notranji del, potem pa mi je Rudi malo asistiral. Raca je spet zacela tuliti ko nora pa sem jo po hitrem postopku v paniki zagrabila za vrat in je nemudoma utihnila. Potem sem jo parkirala v notranji del in zaprla loputo. K sreci so se vsi takoj pomirili, le Donald je razveseljeno malo zapiskal in se takoj stisnil k svoji novi izvoljenki.

4 komentarji:

Vinc pravi ...

kok mi je simpatična ta tvoja kolumna :)

kakšne komentarje je pa sosed dajal?

kaalen pravi ...

Po pravici povedano ne vem tocno kaj je sosed rekel, sem slisala samo sosedo nekaj momljati "kokosi". Tudi nisem mogla slisati ker je raca tulila KVAAAAAAK, KVAAAAAAAAAK, KVAAAAK na 100 decibelov!!! Rudi je rekel da so nekaj komentirali da hranim kokosi pa da se mu niti ni zdelo da bi negodovali, so bili pa vsi zunaj in imeli neke obiske.
Dones je bla perjad ful mirna, obcasno so kure malo tecnarile, raca je spustila par glasnih kvakov, Donald je malo cvekal, vse skupaj ni bilo nic kaj bolj naglas kot obicajno, le da so se bolj pogosto oglasali.

Vinc pravi ...

kakšen *.avi bi bil dobrodošel :)

Ladka pravi ...

Maš pa živahno tam doli!