sobota, 29. junij 2013

Gold Coastanje

Po nekem cudnem spletu okoliscin sem nasla en job na Gold Coastu, tako da se sedaj vsak dan vozim dol delat. Grem v nasprotno smer prometa tako da guzve na avtocesti ni in pridem tja v 40 minutah, kar sploh ni slabo, glede na to da toliko casa mimogrede porabis ce gres do centra ob prometnih konicah. Bemflcek lepo sluzi in med voznjo poslusam audiobooke. Parkiram direkt pred vhodom, v neposredni blizini je mega shopping center, kar je zelo prirocno ker grem tja lahko na kosilo pa mimogrede opravim se nakupe. Mam ze ogledane ene cevlje in jih bom takoj naslednji teden kupila, ker zgledajo spica... take iscem ze celo leto v Brisbanu pa imajo sam cenen kitajski srot al pa overly kicaste skrpete. Pisarna je relativno majhna v primerjavi s tem kar sem navajena, interior zelo lusten in domac. Presenetljivo mi je zelo vsec da nimajo nobenih kurcevih swipe vrat, kot sem navajena iz pisaren v Brisbanu kjer se moras ponekod dobesedno 3x odswipat vsakic ko gres na WC.

In kar je najbolj vazno - vsi delujejo NORMALNI! Ne vem kako bi sploh tocno definiral normalnost, ampak ti so definitno normalni v primerjavi z prejsnjimi kolektivno zmesanimi cudaki.

Pogodba je za 12 mesecev s 4 tedenskim odpovednim rokom in top shit urno postavko... zelo nenavadno in moja reakcija ni nic drugega kot da si dam svoj smug face gor.

3 komentarji:

Vinc pravi ...

bravo! :cheer:

kaalen pravi ...

thx... nov job je super so far, ceprav so mi dali ognjeni krst

Rudi pravi ...

Nov rekord, 5 swajpov da pridem do office-a. Prvo vhod v stavbo, vhod iz lobija do dvigal, v dvigalu ker je secure floor, swap do pridem v office space in swipe da pridem v oddelek inside office space-a.
3x da pridem do WC-ja (yep, WC je tudi swipe).
Just ridiculous.