sobota, 25. maj 2013

Koncne prezentacije seminarskih nalog

Danes sem sla na kampus ocenjevati koncne prezentacije seminarskih nalog... od 3h do 5h popoldne prezentacije, potem 2 uri konzultacij s studenti, predvsem tistimi, ki so na vsak nacin skusali izmolzti se kaksno dodatno tocko pri seminarskih nalogah in potem na koncu z skupino studentov, ki so v resni nevarnosti da dobijo negativno oceno, ker so ga s seminarsko nalogo milo rečeno posteno posrali.

Nekateri studenti so bili skoraj neprepoznavni, vsi po vrsti zelo lepo obleceni, urejeni, pocesani in z nasmejanimi obrazi. Fantje v poslovnih oblekah, dekleta z urejenimi priceskami, diskretnim makeupom in "we mean business" stanco. Malo treme je sicer bilo, ampak so vsi kar dobro opravili.

Seminarske naloge sem zacela popravljati prejsnji teden in menda sem pri nekaterih dobila "trzavico". Predvsem so me zmotile kaksne cudne trditve in priporocila studentov... kot npr. seznam vprasanj, ki naj bi jih stranki postavili studentje z namenom da bi od njih izvedeli poslovne zahteve z informacijski sistem, ki so ga morali zasnovati. Ena skupina je sicer pripravila seznam vprasanj, ki pa niso bila prevec dobra, ker nanje ne bi dobili odgovora, ki bi jim pomagal izlusciti kaksno funkcionalnost mora omogocati sistem. Eno izmed vprasanj se je nanasalo na ponudbo zelenjave v spletni trgovini in kot vzorcni odgovor so napisali nekaj v stilu, da v ponudbi ni dovolj kitajskega zelja pa da bi stranke rade imele vsaj eno glavo kitajskega zelja na teden. Potem so bile hecna priporocila o tem koliko ljudi naj vodstvo podjetja odpusti... ouch. In seveda zanimive trditve, da bi se lahko celoten informacijski sistem razvil v roku enega tedna.
Pri vecini skupin sem ocenjevala tako, da sem zacela z vsemi moznimi tockami, potem pa jim odbijala glede na napake in pomanjkljivosti in so vsi dobili relativno visoke ocene. Ce v seminarski nalogi vidis veliko vlozenega truda, lahko marsikatero manjso napako ignoriras kot stvar interpretacije in nekako zbalansiras napake z deli seminarske, kjer so studenti izkazali dodaten trud. Le pri skupini, ki je oddala skropucalo od naloge tega sistema nisem mogla uporabiti, ker bi sicer dobili negativne tocke. V seminarski nalogi so skupaj nametali par diagramov, ki niso imeli kaj prida veze z poslovnim problemom, cela zadeva ni imela ne repa ne glave, diagrami so bili polni napak in nelogicnih procesov, vmes sem sumila tudi na plagiarizem, ker je seminarska naloga izgledala tako kot da bi posamezne dele nekdo na random skopiral z interneta. Posteno sem se cudila kako je mozno, da so spisali tako slabo seminarsko nalogo... potem pa sem pogledala v pomozno datoteko, ki so jo oddali poleg seminarske in je razlog postal jasen. Ce seminarsko nalogo na kateri sodeluje 4-5 studentov zacnes pisati 4 dni pred rokom oddaje, rezultat ne more biti dosti boljsi. Za primerjavo so ostale skupine s seminarsko nalogo zacele ze 3-4 tedne pred rokom za oddajo.

No ja... hvalabogu je bila taka skupina samo ena, vse ostale naloge so bile v visjem rangu nekje med 80-95%. Se posebej ena izmed nalog je bila nedvomno zelo dobra in bi jo z nekaj manjsimi revizijami z lahkoto uporabil ce bi se spravil implementirati pravi informacijski sistem. Ko sem prebrala to seminarsko nalogo, sem kar godla od zadovoljstva.

Ni komentarjev: