sobota, 27. april 2013

Random novice #4

Hja... nadaljevanje sage. V sredo so bili spet vsi cmurljasti, v cetrtek je bil dela prost dan in potem v petek nazaj v pisarno. Od vsega zacetka odkar delam za to stranko razen dveh v ekipi vsi ostali stalno jamrajo kako je to okolje stresno in kako imajo ful dela za naredit in nimajo casa da naredijo to in ono. Na zacetku sem imela do tega veliko simpatije in sem jih malo potolazila, da sem jim rekla da razumem, da bo kmalu bolje itd. Ce sem rabila kaksne informacije sem poslala vsem v skupini da je lahko odgovoril tisti, ki je imel najmanj dela, pocakala par dni in jih potem spet malo spomnila, ce se vedno ni bilo odgovora. Po nekaj tednih sem ugotovila, da ni ravno jasno kdo kaj dela, da ce jih vprasas da bi jim kaj pomagal recejo da nimajo nic za naredit, vmes hodijo vsaki dve uri na sprehod do bliznjega kafica, v pisarni polno ene zajebancije, nenormalno dolga kosila, po drugi uri popoldne pa se itak kurc kaj dela, delo se zakljuci ob povsem normalnih casih itd. Tako da sem pogruntala da so najvecji jamraci itak vedno eni in isti osebki in sem vse skupaj zacela jemati malo z rezervo.

V petek zjutraj je bila spet ista zgodba, jamranje sto na uro... kolk majo za naredit, jadajada. Tako da sem pomignila project managerju da je prisel do nas med jutranjim kratkim sestankom in sem povedala, da sva si z Perzijskim sodelavcem samoiniciativno razdelila delo na enem projektu, da on implementira koncne dele funkcionalnosti, jaz pa sem vmes ze zacela pisati test case in da ce mi ne nalozijo drugega dela z visjo prioriteto, bom delala na tej nalogi. Potem jih je PM zacel sprasevati kaj delajo, kako dalec so s svojimi nalogami, kaj morajo nujno narediti in kaj bi lahko predali meni. Pa so nekaj palamudili o tem da dva delata vsak na svoji spletni strani, en programira, druga dela design, tretji dela na nekem svojem projektu ki se ga nihce drug ne sme dotakniti, cetrti bi moral popraviti neke texte na spletni strani, uploadati nekaj slik in poslati maile ali nekaj takega, ta peti v ekipi pa je itak izobcenec, ki dela nekaj cisto svojega z nekom drugim in se noben ne vtika v to. S sestim trenutno delava skupaj. Ta prvi se menda boji da mu bom ukradla sluzbo, ta tretji ima zoprno osebnost in ga noben ne mara. Ta tretji ima trenutno tudi prvega za mentorja, ki nadzoruje njegovo vedenje in produktivnost. Ta druga me tud ne mara, ker njeno jamranje jemljem z rezervo, obenem se non stop podjebavata s tretjim. Cetrti je deklica za vse in ga prvi, drugi in tretji komandirajo, da si jim ne upa nic nazaj rect, sesti misli da je slampast. Peti sovrazi tretjega in se prakticno ne pogovarja z nobenim, skos neki dela ceprav noben ne ve kaj. Sesti ne mara tretjega in je trenutno ljubosumen na drugo.

Diagram za lazjo predstavo:


Na koncu so ponudili da bi jaz uploadala tiste fotke na website in popravila tekste pa sem jih vprasala kdaj je deadline in ce je to najboljsa razporeditev dela glede na sposobnosti clanov ekipe pa se je cetrti takoj usral da potem on ne bi mel nic za delat in je naloga ostala pri njemu. Druga je rekla o tem da mora neke stylesheete popravit pa da ni ziher ce jaz to sploh znam in da bo najbolje ce kar sama naredi, ker ni tako veliko in bi morala potem se meni razlagati kaj je treba narediti. Peti je imel itak slusalke na glavi ze od zacetka in delal svoje, drugega je tudi zvijalo, da ce bi dal meni kaj za narediti bi mu ob 11h ze tezila ce je se kaj drugega. Pri tretjem itak ni sanse da bi spustil se koga drugega v svoj vrticek. Sesti je nervozno upal, da bom ostala na njegovem projektu, da se lahko fokusira na programiranje in jaz delam ostalo, tako da smo na koncu ostali pri istem kot smo bili - planiram testiranje dalje. Skratka kar se mene tice so zaganjali neko paniko za prazen nic, vsak ima nekaj za delat pa ni bogve kako napeto.

Potem sem na kosilo povabila sestega in sem ga kar direktno vprasala kaksna jajca so imeli v ponedeljek in menda ni bilo takrat nic posebnega, razen da so kot obicajno vsi skregani med seboj, so pa imeli ze prejsnji teden sestanek z managerjem in jim je nekaj razlagal o tem da sem neodvisni zunanji pogodbenik in da morajo paziti kaksen vtis dajajo, da se ne bodo negativno vplivali na podobe organizacije. Potem je se malo pokomentiral o tem in o onem, kot naprimer da ga je nekdo klical cez viken in ga spraseval, ce misli da mu bom ukradla sluzbo in kaj naj naredi, kako naj se pritozi, pa da naj se malo pazim, ker se mi nekdo menda smejcka v obraz za mojim hrbtom pa menda vrti jezik. Tako da mi res ni jasno zakaj x in y trepetata za sluzbe ce pa jih je manager ravno opomnil, da sem (zacasni) pogodbenik. Potem sem popoldne na kavo zvlekla se PM-ja in malo pobezala, pa je le vzdihoval in rekel da se pritozujejo, da morajo potem meni razlagati kaj je treba narediti in jim to vzame dodaten cas, pa da posiljam prevec mailov, da se lotevam stvari na prevec resen nacin in podobna jajca. Kar me je resnicno zanimalo je bil le komentar o "prevec resnosti", kar je PM razlozil kot da prevec dokumentiram stvari, kot npr. da sem naredila preglednico za testiranje in zabelezila rezultate kot OK/ni OK (cist prevec resno za njih) in da sem na skupni disk dala dokument v katerem so bile alineje kaj je treba narediti, ko se bo razvojno verzijo kopiralo v produkcijo (da se kaksen korak ne pozabi). Prevec emailov pa se je nanasalo na prejsnji dve stvari, ker sem poslala mail vsem v skupini z povezavami do dokumentov, ki so bili ustvarjeni. Moja reakcija ni mogla biti nic drugega kot en posten zavoj z ocmi.

3 komentarji:

Vinc pravi ...

ja tukaj se pa vidi pridnost in delavnost slovenčka v primerjavi z ostalimi narodi... in kako to da taka firma še sploh stoji in obstaja?
A je konkurenca prav tako mevžasta?

Tole men bolj deluje kot Santa Barbara

kaalen pravi ...

Ma sej niso leni, sej delajo pa nardijo tist kar morajo, sam kolicina enga jamranja ob vsem tem je pa taka da mas obcutek da so res ful pod stresom... ubistvu pa sami sebi ustvarjajo to cudno atmosfero.... ma res je cudno. K ze mislis da si vse zivo dozivel. Ce bi malo manj jamral in se malo bolj fokusiral na rezultate bi loh cist u easy delal pa bi bli vsi ful happy.
Drugac pa firma je neprofitna, dobiva denar od drzave.

Sašo pravi ...

LOL! Takšne stvar imoraš doživeti, da verjameš :)
Verjetno na to vpliva tudi denar od države.

Čakam še novice o rački. ;)