torek, 23. april 2013

Random novice #3

Točno en mesec je od tega, ko sem imela na blogu svojo prvo verbalno diarejo o težavnem sodelavcu in od takrat se je v pisarni zgodilo se mnogo peripetij, ki so smeha vredne. Pametni paglavec je pretezen del casa tako pametnjakovicarski, da bi ga marsikdo najraje uzgal na gobec... jaz se v zadeve nisem vtikala in me tip tudi pusti cisto na miru, imam pa usesa, tako da mi marsikaj ne uide. Z mano mu je očitno potegnilo, da se nima kaj za zajebavat. Prejšnji teden je popizdil drug sodelavec, potem ko mu je paglavec cel dan solil pamet in je tako prikupno zgubil živce in se razpizdil nad njegovim mentorjem... skoda da se ni direktno nad paglavcem, ker bi bilo zanimivo poglodati nekaj popcorna in opazovati, kaj se bo zgodilo. Vmes mi je nekdo razlagal kako je paglavec menda razlagal zaposlenim kako mu poskušam ukrasti službo in kako je koval plane da bo poklical moje bivse delodajalce, da bo dobil dokaze, ki bi jih lahko predstavil managerju in mu predlagal da me odpusti. Kaj tocno mu je hodilo po glavi ne vem, se mi je pa zdelo zelo hecno, da je tako samozavesten.

Zadnji teden se spravlja na Indijca, ki sedi poleg mene in je bil bogi revez ves iz sebe, zatolčen do podna, tako da sem mu v petek zvečer, po tem ko smo spili par piv in so se ostali pobrali domov, rekla da naj si ne zene tega prevec k srcu, da je cisto sposoben dečko in ce ima nekdo drug boljšo sposobnost blebetanja se ne pomeni, da je to premo sorazmerno z njegovimi sposobnostmi in splošno inteligenco.

Danes sem bila sploh skurjena v pisarni, ker sem včeraj 9 ur delala na faksu, vodila tutoriale in imela konzultacije z študenti, potem pa sem se bolj slabo spala. Nekaj sem mela za naredit tako da sem se pretezni del dneva poglabljala v to nalogo in se filala z kafeinom... ampak ze takoj ko sem zjutraj prisla v pisarno, sem začutila da je nekaj narobe. Nimam pojma kaj točno, ampak imam občutek, da je včeraj nekaj pocilo in so verjetno imeli vsesplosni tantrum, danes pa so vsi kuhali mulo in se gledali kot nasceperjeni macki. Vsakič ko sem sla v kuhinjo je nekaj susljalo in šepetalo, tako da me prav zanima kaj so imeli zaenega hudiča... slej ko prej bo pricurljalo tudi do mene.

Srb je organiziral kulturni dan hrane, tako da smo bili zmenjeni da bo vsak prinesel nekaj svojega za pojest in bomo imeli kosilo. Se dobro da je Srb ignorantski in je tebi nic, meni nic tocno ob 12h priletel v nas koticek in me pobaral kdaj bom dala gret punjene paprike, da lahko on začne degustirat projo in ajvar. Tisti ki jim kaj ni stimalo, so se razprsili na vse strani, tako da se je napeta atmosfera malo polegla. Potem smo se basali z hrano in razglabljali o tem kako se naredi rakijo in kako se zlije flaso vodke v lubenico. Potem se je v pisarno vrnil Perzijec, ki ocitno ni vedel da imamo kulturni dan hrane in ko smo zagledali, da v rokah drzi McDonalds vrecko smo si ga posteno privoscili.

Naslednjic bomo menda pekli prasicka haha.

1 komentar:

Sašo pravi ...

nestrpno čakam nadaljevanje sage :)

+ še kakšno novico o rački