nedelja, 28. april 2013

Omletarice #1

Moram poročati se o Omletaricah... vse good. Na temo novega kurnka sem naredila doktorsko disertacijo in sproducirala ene 10 strani načrtov, vse zrisano v SketchUp-u. Menda bo kmalu zgrajen, kar bo zelo fino. V zdajsnjem kurniku je namrec ze malo guzva in raca zjutraj pride ven cisto posrana, ker ji kure cez prakticno cepijo na glavi in serjejo po njej.

Cez dan se pasejo po vrtu in serjejo po verandi. Zaradi tega sranja sem ogradila verando in kmalu ugotovila, da jih veranda se vedno mika, ker se mi je ena packa usrala na mizo. Prav tak masten kupcek dreka me je cakal na mizi, le dobro uro po tem ko sem z vrtno cevjo sprala verando in pometla ves drek. V soboto zjutraj sem jih spustila ven in cez pol ure ugotovila, da je od moje bohotno rastoce spinace ostal le se kupcek raztrganih zelenih listov. Lonce z rastlinjem sem prestavila na vrt, ampak je ena akrobatka ocitno uspela splezati tudi na mizo. Upam da ne odkrijejo mojega zelenjavnega vrta za hiso... ker cene bo ves brokoli, ohrovt in paprika gone. O zelenjavnem vrtu tudi mogoce kaj vec drugic... semena sem posadila pozno poleti, flance 2 tedna nazaj presadila, tako da bo vseskupaj zrelo za trgatev sredi zime.

Z njimi prezivim bolj malo casa, tako da me malo postrani gledajo in niso ravno najbolj friendly... razen ce v roki drzim pest graha. Nana je se nekako najbolj zaupljiva in je moja koklja spoklja, ki tako prisrčno zakokodaka ce jo pobozam. Racka itak uber cute zgleda, taka lepa bela, lih prave velikosti za v pecico... ampak kokosi... vsakic ko jih pogledas v oci, izgledajo nekako tako kot da planirajo umor. Od tistih malih piscet, ki sem jih le slabe 3 mesece nazaj prinesla domov v kartonski skatli so prav neverjetno zrasle. Zdaj ze zgledajo ko taprave koklje, rjava peresa, manekenske noge, kljun in obnasanje... tipicne koklje. Ce bi jim dal kup gnoja na voljo bi se takoj parkirale direktno na vrhu in vse razkopale. Izgledajo tako lepo puhaste, tako da ce si lacen se ti sline cedijo ob mislih na socne piscancje prsi, ampak ko jih primes vidis da je vse skupaj samo puh... nic o nic, kar se prsi tice, mogoce bi bila kvecjemu bedrca malo bolj mesnata. So tudi presenetljivo ciste zivali. Ce bi imele na voljo packarijo po kateri bi se valjale, bi bile umazane, ker imajo pac nagon da gredo v packarijo kopat, da najdejo zuzelke. Ker pa so vrtne kure, so obicajno povsem ciste, se noge imajo cist clean & soft, da bi jim kar otipaval tiste noge.

Na jajca tudi se vedno cakamo... se kaksnih 6 - 10 tednov pa bi morale sproducirati kaksno mini-jajcko.

1 komentar:

Sašo pravi ...

Lajkam :D Še, še...!
Hvalabogi za dobre bloge ;)