petek, 01. marec 2013

Psiho je sprobala plavanje

Z Rudijem sva gledala TV in to precej naglas, pa sem vendarle kar naenkrat na vrtu zaslisala pipkanje, civkanje in vsesplosno vrescanje in sem takoj laufala pogledat kaj se dogaja. Racka je tulila, ta druga kura civkala kot zmesana... ta tretja pa se je utapljala v lavorju vode. Se dobro da sta opazovalki zagnali vik in krik, da sem sla resit njuno sestro. Sem jo hitro potegnila ven, kokos neumno. Padla je v lavor z vodo, ki je bil namenjen racki, ni mogla ven in ocitno je popila toliko vode da je imela cisto napihnjen in trd zelodec. Zavila sem jo v brisaco in osusila in k sreci je dihala vredu, je bila pa zelo pretresena. Pa ravno vceraj sem se sprasevala, ce je varno da racki napolnim lavor, da ne bo slucajno kaksna kura notri padla. Pa sem si mislila, valda kure niso tako neumne da bi skocile v vodo... in evo... tocno to se zgodi.

3 komentarji:

pin pravi ...

Kolk teb dogaja s to perjadjo! Cute!

kaalen pravi ...

Sam res... perutnina FTW!

Anonimni pravi ...

Od perutk so gosi najboljše čuvajke hiše. Ob vsiljivcu nardijo stokrat več šundra kot psi.