torek, 19. februar 2013

Random novice #?

Ura je skoraj 2 zjutraj in jaz spet cepim pokonci budna kot sovica. V petek sem imela nič kaj posrečen business meeting z enim CEO-jem lokalne neprofitne organizacije. Čebljala sva dobro uro in pol in na koncu nekako prišla do zaključka, da mu pošljem business proposal za storitve, ki jih lahko nudim. In tako sem sedela pred računalnikom nekaj ur in klamfala skupaj business proposal, ga stokrat obrnila okoli in skupaj spravila celo Excel preglednico, da sem nekako prišla do urne postavke, ki mu jo lahko ponudim, da bova oba happy. Ko sem kliknila gumb "pošlji" se je vsa stala šele začela. Kompulzivno sem začela vsakih 10 minut gledat, če sem dobila kakšen odgovor od njega, čeprav mi moj telefon zapiska, ko dobim nov email. Nekako sem pričakovala odgovor že takoj v petek zvečer, in ko ga nisem dobila, sem zopet kontrolirala v soboto zjutraj in nedeljo in danes ponedeljek in... se kar nič. Ja porkašment... prodaja je tako intense, da mi škodi. Resnično nikoli ne bi mogla biti full time poklicni prodajalec, ker bi bila cele noči pokonci in bi se mi totalno zmešalo od adrenalina. Ja resno upam, da dobim odgovor cim prej in da dobim ta business, ker je res topshit. Prijatelj Braden mi je rekel... čakaj do srede, če ne bo nič, pozabi. Tik tak, tik tak...

On a side note... imam prehlajeno račko in nasad gob na vrtu. Ubogi mali rumeni stvor je včeraj začel nekaj kihati in kašljati. Simptome sem hitro poguglala in očitno niso tako zelo specifični in so precej običajni. Račka je dobila posebni tretma. Da si zabasan nos lahko pošteno spuca, ji privoščim kopel dvakrat na dan in to pod posebnimi pogoji, ravno prav toplo. Na koncu jo osušim z brisačo nad čimer ni nič kaj preveč navdušena in jo moram ubistvu loviti po hiši z brisačo kot dvoletnega mulca. V svojo bivalno škatlo, iz katere je danes mimogrede pogruntala kako pobegniti, je dobila ekstra debelo podlogo zaganja. Da bo ja na toplem in suhem. Njena bivalna škatla je zelo nizka in ni prav nobena fizična ovira. Z lahkoto bi jo preskočila in se prosto sprehodila po hiši pa ima hvalabogu se vedno preferenco, da pridno ostane v svojem domeku. Danes je dobila tudi novo večjo posodo za vodo. Zenska pri kateri sem jo kupila mi je rekla, da naj jo dam skupaj k kuram pa bo mislila da je kokos in ne bo hotela k vodi. Japajade! Najprej sem jih morala ločiti, ker kura, ki je sedaj dobila ime Psycho, dobila napad kljuvanja vsepovprek in je izkljuvala obe očesi tadruge kure, ki sem jo poimenovala Nana. Takrat sem račko ločila od kur in ko sem jo hotela dati nazaj, sem ugotovila, da to enostavno ni mogoče, ker je raca 5x večja od kur in jih kljuva s tako silo, da kričijo kot nore. Skratka, problem je razlika v velikosti. Drugi problem je v tem, da imajo race povsem drugačen odnos do vode kot kure. Zanje je to esencialno - voda pomeni bivalni prostor in igro in tega instinkta ne moreš premagati. Morajo imeti dostop do vode, tako da lahko celo glavo potunkajo v vodo in si izperejo kljun in nosnice. Sicer se lahko zadavijo s hrano. Če daš rački vodo, jo bo popacala v 30 sekundah in naredila svoj domek primerno vlažen... za kure pa to ni dobro. Sedaj torej študiram kako razširiti kurnik, da bo imela račka svoj penthouse. Tretji problem z raco je njena ljubezen do rastlin... oz. tendenca da jih raztrga in razgrize na mini koščke pa če so užitne ali ne. Včeraj sem presadila dve roži in med postopkom jih je moj pridni pomagač uspel totalno zmasakrirati. Ona verjetno razmišlja: hej, mama z rokami ravna z to rožo, se je dotika in jo prenaša naokoli... to gotovo pomeni, da se moram jaz prav tako "igrati" z rožo. Niti pod razno si ne predstavljam da bi 10 kur skupaj uspelo narediti toliko škode v tako kratkem času. Kure kljuvajo, race trgajo kot buldogi... naslednji DIY projekt, ki je torej na vrsti je gradnja premične ograje za kure in raco, sicer lahko na vrt kar pozabim. Saj ne da sem jezna... rumeni mutantski stvor, ki raste hitreje od Arnolda Schwarzeneggerja na steroidih je tako preklemano luštkan, da bi ga kar pojedel... če ne bo omlet, bo pa pečenka za Martinovo.

In potem seveda je začel padati se dež in na vrtu se je razbohotil nasad gob. Taksen, da bi bili nanj ponosni na farmi gob! Gobe, gobe... vsepovsod! Bolj kot jih trgam bolj rastejo. Na žalost niso kvalitete jurčkov, niti niso psihedelične. Kakšna škoda! Če bi bile psihedelične, bi takoj odprla kmečki turizem in povabila vse hipije in ljubitelje transcendentalnih izkušenj iz Nimbina na gobarijo.

3 komentarji:

Vinc pravi ...

hahaha zadnji odstavk zmaga :D

Kar se tiče Psihota in Nane...wtf? Kaj zdej maš eno kuro, ki je slepa al kaj? Al je že končala v juhi?

kaalen pravi ...

A sem pozabila napisat - Nani sem par dni kljuncek tunkala v vodo in ji hrano raztrosila vsepovsod, da je lahko vsaj malo pojedla. Po parih dneh je odprla oci in je sedaj okay. Najprej je bila ful manjsa od Psihicke, sam zdej pa res ne morem vec opazit razlike.

Aljo pravi ...

Safety goggles FTW