sreda, 13. februar 2013

Račka ali racak

Odkar sem kupila račko in kure sem prebrala kar nekaj informacij na internetu. Ena izmed informacij, ki sem jo zasledila je ta, da bom imela potencialne probleme, če bo račka slučajno moškega spola, ker lahko racaki med paritveno sezono naskakujejo kure, če nimajo na voljo ustrezne račje dame.

Račka naj bi bila punčka, a sem se odločila da bom za vsak slučaj lastnoročno preverila kakšnega spola je. Sledilo je se več branja informacij o določanju spola pri racah. Ko so race starejše, se spol lahko določi po načinu oglašanja. Samice se oglašajo s tipičnim račjim kvakanjem, medtem ko samci spuščajo bolj piskanju podoben zvok. Pri določenih pasmah rac, je spol možno določiti tudi po barvi perja ali po tem, če so peresa na repu prifrknjena navzgor. Metoda z barvo perja pri moji rački ne pride v ostev, ker so tako samci kot samice bele barve, torej mi je preostalo le se počakati, da račka odraste in se začne oglašati. Ker sem neučakana in bi rada spol vedela čim prej, sem poiskala se informacije o tem kako se spol preveri z pregledom genitalij.

Predvsem koristen je bil naslednji video:


Torej, kaj češ drugega, kot pogledat raci »v rit«, kar ni ravno preprosto, ker race nimajo eksternih genitalij, ampak moraš dobesedno ubogi žvavci šupak razširit in pogledat kaj se skriva notri. Bilo je že zelo pozno ponoči in video mi ni dal miru, torej sem se odločila, da grem gledat »up the rear end« kar takoj. In glej ga zlomka, zagledala sem kos anatomije, ki je izgledal kot penis. Ja sranje no… torej imamo racaka in ne račke.

Naslednji dan sem Rudiju povedala, da se mi zdi da imamo fantka in ne punčke in me je kar malo trapasto gledal. Potem sva sla skupaj rački se enkrat gledat v rit in tokrat nisva bila prepričana ali vidiva drek ali penis. Rudi je potem spizdil stran, meni pa vse skupaj ni dalo miru in sem sla kasneje se enkrat rački podrobno gledat v rit in se mi zdi da je punčka.
Tisti dan je potem Rudi za večerjo spekel račja prsa in sva se malo hecala, da če ne bo jajc bo pa konec leta pečena raca za božično večerjo.

Mislim, da bom se parkrat preverila "je li muško ili žensko", ampak zaenkrat je bilo dovolj gledanja v rit.

P.S. Z račko sem logično ravnala zelo nežno in glede na to da se med "ginekološkim pregledom" niti ni upirala, bi sklepala, da ni travmatizirana.

3 komentarji:

Vinc pravi ...

"Ja sranje no… torej imamo racaka in ne račke." --> zdej mi je jasno zakaj je tako tekal za tabo :)

Za vsak slučaj pa si shrani tole povezavo:
http://okusno.je/recept/raca-iz-pecice-s-timijanom

Rudi Benkovič pravi ...

Racji penis je ena izmed bolj cudnih zadev:

http://www.youtube.com/watch?v=bybYCwjkm_s

kaalen pravi ...

Jst nisem imela pojma o racah, ko sem jo/ga dobila. Anatomija je definitivno zanimiva. Druga stvar, ki me je prav presenetila je bila to da imajo kljun prekrvavljen in ozivcen. Vcasih ji kljuncek prav zari od toplote.